Recenze (628)
S tebou mě baví svět (1982)
Komedie století? He.. možná poprvý, podruhý, potřetí... Teď už neee..
Mrtví jako já (2003) (seriál)
Hodně zajímavý seriál, který jsme měl tu možnost dokoukat do konce (prozatím?). Hned od úderu záchodového prkénka jsem byl připoután k monitoru. Škoda jen, že druhá serie nějak ztratí motor a už to vůbec netáhne...
Lovci dinosaurů (2005)
Tak špatný film, až se mu budete smát...
Snowboarďáci (2004)
Překvapivě ne zas tak pitomý a nesmyslný film. Dobře jsem se bavil a Mádl prostě jede!:)
Pohotovost - 24 hodin (1994) (epizoda)
Donedávna jeden z nejkvalitnějších seriálů, které jsme mohli vidět na našich obrazovkách. Jen je to až nerealisticky akční;)
Divoké vlny (2007)
Řekl bych, že to je jeden z nejzábavnějších animáků, co jsem za dlouhou dobu viděl. Hlavně ten neokoukaný reportážní styl je fajn a hodně mě zaujal výborný (originální/anglický) dabing postav.
V jako Vendeta (2005)
Překvapivě stylový film, který se snaží mít atmosféru ne nepodobnou 1984 a nebo Equilibriu. Každé řádění V jsem si patřičně vychutnával. Škoda jen trochu levnějšího looku především díky natáčení v ateliérech..
Rafťáci (2006)
Dosti mě překvapilo, že jsem se tak bavil. Asi tomu hodně náhrává to, že voda je vždy má nejoblíbenější akce:)
Jak se krotí krokodýli (2006)
Tomuhle se nedá říkat film.. Možná, že zpívané poskakování v kuchyni ala nějaký klip někoho baví.. Ale prosím prosím prosííím! Takhle se normální lidé nechovají a není to ani vtipné... Chtěl jsem dát alespoň jednu hvězdičku za pár pěkných záběrů z Tater, ale najednou mi do hlavy skočila zase ta šílená písnička a nemůžu jinak...
Transformers (2007)
Baye mám rád.. Ještě nikdy vyloženě nezklamal (krom Pearl Harboru, který mě prostě nebavil), ale že bych tenhle popcorn musel vyzdvihovat do 5* výšin, to ne... Je to parádně akční, uhláškované, pár záběrů, které bych si mohl pouštět dokola a hlavně ti robotiii:) Ale pořád jen takové lepší akční sci-fi...