Recenze (765)
Viník (2021)
Okopírovaný film od Dánů. V podstatě úplně to samé, akorát přidané asi 2 záběry přímo z terénu policie, který tam být ani nemusely. Američané zkrátka nechtěli nechat fantazii na divákovi, ale objasnili víc děj filmu a dokončili ho přesně tak jak jsem si já domyslel u původního filmu. Takže kdybych si měl vybrat, raději se podruhé podívám na původní snímek, ale i ten americký se mi líbil, protože byl prostě stejný. 85%
Krvavě rudé nebe (2021)
Libovej film do odpadkovýho koše. Jedna hvězda za 5 minut začátku filmu, zbytek smích a být rakvi, tak se obracim 10%
Vzdálené světy (2020)
Zapomenu na to, že je to odkaz na toho grázla Floyda a dávam 4 hvězdy. 75%.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Moc enkařů na mě. První půlka dobrá, pak to bylo moc mysteriozní. Tenhle film je lepší pustit si na podzim. Jinak celkem vtipný scénář. 45%
Divoké historky (2014)
Libovka jak svine 95%
Yes Day (2021)
Horší oddychovka. 35%
Tvůj souboj s divočinou: Poprask na safari (2021) (pořad)
Mega top! Film a hra v jednom. Zábavný, dobrodruzny, napínavý. Někdo měl fakt geniální nápad. 95%
Zprávy ze světa (2020)
Obyčejná , místy prachsprostá Pomovina.
Villa Capri (2017)
1 hvězda za závěrečny tanec Morgana, krasne vystihl jak moc jsem si přál, aby už vyjely titulky a celá prudukce ať se jde rovnou vysrat. Jestli se maji točit takhle nudný filmy, tak to adios.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Mistama vtipny, ale jinak vytrapěná česká říkanka, ušmudlaná. 2 s odřenýma ušima.25%