Recenze (3 371)
Close (2019)
.....Naomi Rapace ako vždy presvedčivá,ale tentokrát nemala moc o čom presviedčať vzhľadom na slabý scenár - naivný,nejasný-zavádzajúci - vzťahy macocha versus dcéra....dalo sa,ale skôr podpriemer....
Jako v bavlnce (2020)
.....na jednej strane určitá originalita tu je,hlavná postava presvedčivá v stvárnení "vypočítavej mrchy",záver ,ktorý sa nesnažil byť "klišé",všetko čisté,uhladené,luxusné,ale....aj keď to beriem ako nejakú paródiu - niečo mi tam "nepasovalo" - nehľadiac na to,že kladná postava vo filme nebola.....iste sa toto nestane môj obľúbený film....ale pozrieť sa to dá....
V utajení (2017)
.....výborný thriller - akčný - pný zvratov s hercami M.D.,J.M.,O.B......ale hlavne s Naomi Rapace....asi najlepšia herečka súčasnosti dľa mňa....taká nenápadná v Sherlockovi Holmesovi,kde som ju videl prvý krát a moc ani nezaregistroval.....je vážne veľmi dobrá...... tá filmografia je skoro celá dobre pozerateľná.....
Nečekaná spojitost (1971)
,,,,,,
Lovci hlav (2011)
......zvláštna dánska kombinácia humoru a akčného príbehu...zvláštno iné - ak porovnávam s americkými podobnými príbehmi.....
Pomsta mrtvého muže (2013)
.....pozerateľné...nie je to extra thriller,ale Naomi Rapace a Colin Farell ....hrajú presvedčivo....niečo mi tam,ale chýba alebo vadí alebo je navyše....neviem....
Noční návštěva (1990) (TV film)
......čakal som veľké drama na malom priestore....žiaľ.....napriek kvalitným hercom sklamanie.Prečo: ? námet by ešte bol fajn,ale herecké výkony boli-nno môj dojem - rozpačitý...hlavne V.Ráž miestami až prehrával a ani O.Brousek -i keď herecky bol lepší- sa nejako moc nesnažil.... a tá hudba to dorazila.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
...a bol som milo prekvapený...nečakal som,že to bude také dobré....napätie,atmosfera,herecké výkony...to počasie mrazivé bolo fakt cítiť...i drsné scény....... i koniec s uzavretím filmu i s ponechaním si možnosti na pokračovanie - voľné...ok
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
......originál je originál,ale toto originál nie je :( .....americké remake rovnomenného švédskeho filmu-nie zlé,ale originál je originál....
Vzpurní svědkové (1983) (TV film)
....slušne spracovaný námet autora komisára Maigreta....Radovan Lukavský ako vyšetrovateľ presvedčivý....reálie tv v rámci možností slušné.....aj keď ten námet značne "kostrbatý" tj málo reálny....