Recenze (364)
Pán prstenů: Prsteny moci - Na moři (2022) (epizoda)
O dost lepší než pilot, Morie super, možná to na konec nebude úplně ztracenej čas... :)
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
Stejně jako u See naprosto nechápu, na co jako padly ty peníze. Vypadá to jako něměcká telenovela, s dialogy jak od Viewegha, s herci s charismatem řečníků na antivax demonstracích. Především hobiti jsou naprostá tragédie, to snad nemůže nikdo ani myslet vážně...
Živí mrtví: Počátek konce - Amina (2022) (epizoda)
Bezkonkurenčně nejhorší episoda už tak shitové show. Mezi pláží a věží by se vyplatila kyvadlová doprava, tolikrát šli tam a zpátky...
Batman (2022)
Chápu, proč by se mi to mělo líbit. Ale. Po třech hodinách jsem ale měl spíš pocit, jak kdybych se díval na televizní zprávy - jako nepřepneš program, ale pokud to nemá zásadní zprávu typu bába uvízlá pod kořenem, tak druhej den nevíš, o čem to bylo. A to je přesně novej Batman. Asi jediné, co si budu pamatovat, je že Riddler bůhvíproč vypadá jako Scarecrow, a vlastně nic (možná krom batmobilu) nemá žádnou comicsovou stylizaci. A jen obyčejná noir kriminálka by šla určitě udělat i bez razítka frančízy...
Všichni svatí mafie (2021)
Fajt prequel k Sopranos, celkovým vyzněním to je prostě jako spíš delší episoda. Vůbec bych se nedivil, kdyby to teď HBO chtělo natáhnout na regulérní TV show, potenciál tam rozhodně je...
Po stopách vraha (2021)
Taková debilní slepenina klišé se vidí opravdu málokdy. Bruce Willis tam je tak dvě minuty, a vypadá jako když hraje Stevena Seagala v důchodovém věku.
Ulice strachu – 1. část: 1994 (2021)
Naprosto průměrný slasher, ze kterého si tak za týden nebudu pamatovat jedinou scénu.
Werewolves Within (2021)
IMHO dost vtipné, a dokonce by to zřejmě úplně v pohodě fungovalo i bez vlkodlaka.
Meandr (2020)
Takhle do vypadá, když chcete lacino natočit něco jako Kostku, ale nepochopil jste, proč Kostka fungovala.
Jiu Jitsu (2020)
Lepší digitální efekty mají i dnešní průměrní youtubeři, sorry jako.