Recenze (374)
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
takže Grenoble je ve Švýcarsku? no ajajaj...:-)
Modré stíny (2016) (seriál)
nehodnotil jsem po prvním díle, ale mohl jsem...koukat se na to nedá, tím myslím kameru a obraz....rozumět je každé druhé slovo...a téma?korupce?hmmm...ještě že to někoho napadlo,protože už dlouho to tu nebylo:-)))) ale chápu,že někdo kdo drtí někde v trendy kavárničce zeleninový karbanátek a zapíjí ho fair trade čajem a provokativně ukazuje na stole rozečteného Kafku u toho asi může nadšeně slintat...třeba tam uvidí provokativně osvícené prostory s "hystericky" působící kamerou..dialogy jak ze života...a korupce?no třeba o tom slyšel ted poprvé(no bodejt,když čte jen Franze)..ale tak to není..i tenhle týpek to po chvilce přepne na něco normálního:-) tohle se nepovedlo a komu se to líbí..tak bud chce jít proti proudu za každou cenu nebo u toho byl nalitej.-)
Vrah přes inzerát (2011) (TV film)
děsivé béčko...padouch tu má vystupovat jak muž dvou tváří a prohnaný zločinec a deviant ,tady však vystupuje jako idiot co by nepřepadl ani chráněnou dílnu....jeho partnerka coby femme fatale ve filmu vybírá šaty na svatbu a nebo spí...a detektiv je na tolik lstivý,že padoucha vypátrá dle IP adresy a pak jako vrchol všeho objeví rafinovaně ukrytou bouchačku ...a víte kde jí ten geniální uchyl ukryl?no to by Vás nenapadlo...vyřízl si na ní v knize otvor...:-)!:-)))ještě že FBI má ve svýchá řadách takové filuty:-)...
Carlos (2010) (TV film)
dobré,ale konci trochu přicházíme o tempo...čekal jsem něco ve stylu Baader-Meinhof komplex,ale bohužel zde nesporný potenciál zustal nenaplněn....škoda
Disco (2008)
Didier "Travolta" Ječmínek tančí po Le Havre ...pobavíte se, ale nesmíte to brát moc vážně...a pobavíte se o to více,pokud máte rádi Horečku sobotní noci :-)
Přístav (2015) (seriál)
tenhle Přístav by měla vybombardovat nějaké letka a zničit ho do základu....popřípadě by ho mohli přepadnout piráti , to proto aby mohli herce a tvůrce zprznit a hodit do řeky...
Život není med (2012)
dozvíme se, že život není med...a dostaneme to taky pěkně ochutnat...ale nebojte, žádná existenciální chandra Vás nečeká i když na člověka kouká smrt z každého rohu...je to spíš docela zajímavý filmový zážitek..a když už nic,tak můžete být rádi,že tohle Vás nepotkalo(teda doufám)... mimochodem, panbůh zaplat za německou(evropskou) produkci...nechci si představit jak by to dopadlo v rukou kluků z hoollywoodu...
Pravidla mlčení (2012)
slibný začátek, který se později transformuje v Bakaláře na téma.."Jak jsme zamlada bojovali proti systému" a kde svižní duchodci řeší morální chandry a zatápí FBI..
Svatba naruby (1997)
Praví muži netančí....takže to si prostě pamatujte..muž dělá cokoliv...ale jednu věc muž nikdy nedělá....muž netančí:-))
Dva dny, jedna noc (2014)
La nuit n'en finit plus ...to vás prostě vezme za srdce..teda jestli ho máte