Recenze (374)
Případ pro Sam (1996) (seriál)
díval jsem se na to jenom kvuli velerozkošné Ally Walker..jinak ale překombinované a zdlouhavé..tenhle typ seriálu by neměl mít víc než 20 dílů..pak je to jenom mlácení prázdné slámy...
Fotbal je Bůh (2010) (TV film)
Santa Maradona:-)!
Austin Powers: Špionátor (1997)
díval jsem se na to zhulenej a málem jsem umřel smíchem:-)
Krokodýl Dundee (1986)
pro mne kultovní záležitost:-)a jestli s tím máte problem,tak to řekněte Wallymu:-)a ten to poví ostatním a máte po problemu:-)
Zemský ráj to napohled (2009)
hodnotit to jako odpad to rozhodně nemůžu..žádná bomba to taky není ,ale dá se vydržet:-)
Prachy dělaj člověka (2006)
ale vždyt je celkem vtipný..tak nepindejte:-)
Dobrý ročník (2006)
velmi příjemná záležitost s chutí červeného vína a jihu Francie:-)...vůbec to nebylo merde:-)
Šifra mistra Leonarda (2006)
totální blábol..překrucování historie..tupé dialogy...tohle jsem fakt nepochopil:-)ptám se Jeane RENO,Tome Hanks?Audrey Tatou?Rone Howard?pro boha PROČ?:-)))
Pětka s hvězdičkou (1985)
taky se s Váma svezu na nostalgické notě...:)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
malé vesnice -velká tajemství:-)