Recenze (1 245)
Zvrácenost strachu (2020)
Pomalý začátek mně vůbec nevadil, ale bohužel, jediná smysluplná postava zmizí po půlhodině z obrazovky, pak zmizel vlk a objevil se cizinec. Konec byl pro mě směšný, takže nakonec velmi slabej průměr.
Pod širým nebem (2019)
Díky lokalitě vyprahlé španělské pouště vypadá film nesmírně atraktivně, ale jinak jde o poetickej western s klasickým bojem mezi dobrem a zlem, konkrétně mezi malým klukem a jeho pronásledovateli. Tak trochu se tam přimotá Luis Tosar a příběh nabere na dramatičnosti. Vizuál opravdu kraluje filmu a pro mě jako fanouška Luise Tosara to byla stará dobrá podívaná bez zbytečných slov.
Všechno, co měli (2018)
Pulzující trio Swank, Foster a Shannon je lahůdkou v povedeném režijním debutu o zemitém pohledu na vážné téma.
Země nomádů (2020)
Ač se počítám mezi trpělivé diváky, v Nomadlandu nenacházím přes veškerou snahu žádné oscarové záblesky. Skoro bych napsal, že Frances McDormandová nemá v téhle melancholické meditaci o životě co hrát, je bezdomovec z vlastní vůle a nestojí o sympatie. Pravdou teda je, že její tvář a unavené oči jsou pro film jako stvořené, ale tentokrát mně to přišlo málo.
Night Stalker: Hon na sériového vraha (2021) (seriál)
V prvních třech dílech je tehdejšími policisty popisován mord za mordem, aby v posledním díle do soudní síně nakráčel slavný Night Stalker se sexappealem rockové hvězdy. Povedená věc.
Zprávy ze světa (2020)
I když obsazením Hankse do hlavní role bylo jasné, že nepůjde o žádný krvavý western, na prošedivělej a empatickej Tomův ksicht je prostě spoleh.
Synchronic (2019)
Stylový scifíčko o cestování časem, v kombinaci se staromódním filmem o dlouholetým přátelství. Po překombinovaným Tenetu je tohle cestování docela úleva. Film ani nelpěl na nějakejch násilnostech a soustředil se spíš na emocionální stránku, kterou podtrhl dojemnej konec. Přesto všechno mě film nedokázal strhnout a hodnotím průměrně.
Střípky ženy (2020)
Tohle bych od Netflixu nečekal. Hodně intimní a dojemný film s bezchybnou hlavní dvojicí, která se v důsledku tragédie rozpadne a truchlí. A to velmi odlišně. Překvapil mě Shia LaBeouf, v téhle roli mě mile překvapil. Film je výzva a ne každej ji dá, ovšem stojí za to. Pro mě bezvýhradně za plnej počet.
Hlasy (2020)
Tak u mě se bohužel nespojila první lekavá půle točící se kolem Erikovy smrti, s druhou, kdy film nabral směr k čarodějnici a španělské inkvizici. Jinak to bylo zajímavý a párkrát jsem se lekl jako prase.
Medvědín (2020) (seriál)
Vzhledem k tomu, že je v seriálu hodně vidět led, hokejka a puk, nemohl tady hrát kdejakej dřevák. Toliko k první náplni seriálu a v té druhé se dočkáme náznaku zločinu uprostřed zmrzlého městečka kdesi v severním Švédsku. Celkově byl pro seriál ten zmrzlej svět dost důležitej, protože se povedlo vytvořit emotivní příběh, kde hokej je jen slupkou k pověsti města a temnější stránce vítězů.