Recenze (315)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera vs jen Liga spravedlnosti je těžké rozhodovaní, protože mi to přijde moc stejné, totožné.
Fuck Me (2000)
Ošukej mě alias Fuck me alias Baise-moi se Francouzům teda vůbec ale vůbec nepovedlo. Je to hrozný přešlap a šlapnutí vedle. Přitom docela slušnej potencial.
Far Cry (2008)
Na Uwe Bolleho docela slušný výkon. I když dobrý hře se to nevyrovná. Třeba to někdo natočí znovu a lépe.
Stroj času (2002)
Zdá se mi to takové moc levičáské jenom mě? Uplně špatný film to taky není. Ale navíc Sienna Guillory a Samantha Mumba jsou docela pěkný.
Noe (2014)
Herci i ostátní tvůrci jsou fajn. Vcelku fajn. Aforantskyho zas tak moc nemusím, ale ujde. Ale nějak jsem tomuhle biblickýmu filmu nemohl a nemůžu přijit na chuť. Snad je fajn, že se dělaji biblický filmy.
Teorie velkého třesku - Hypotéza dárkových předmětů do koupele (2008) (epizoda)
Někdy Sheldonovi Lee Cooperovi nestačí dost dárkového mýdla do koupele, aby mohl vyrovnat hodnotu dárku od Penny.
Sedm let v Tibetu (1997)
Po zralé úvaze dostane Sedm let v Tibetu hvězd 4 (na FDB 7). Brad Pitt hraje dobře člověka z Evropy, co má lehce temnou minulost a zde ji napraví.
Ostrov v ohni (1969)
Ala vivat revoluce. Něco na způsob oslavy Fidela Castra a jeho bandy. Taky to bylo v Karibiku. Marlon Brando uchazejicí ale celkově nic moc.
Na střeše (2019)
Sice dobře natočený, ale jde o oslavovaní starých komunistických důchodců ala profesor Antonín Rypar. Navíc je to dobrovzdání Vietnamců z komunistickýho státu. Proč tam třeba nedat radši muslima?
Godzilla vs. Kong (2021)
Je to takovej normamalní klasickej blockbusters. Popcornovej, na kterej se chodí do kina na velký plátno. I když zas tak nezaujme.