Recenze (251)
Chata v horách (2012)
Hovoril som si, že určite pôjde zas o lacné klišé o umieraní v uzavretom priestore založené na lacných, dokonalo predvídateľných, lakačkách s chabým pokusom o vytvorenie napínavej atmosféry. Prvých 70 minút je robené podľa akejsi hororovej "šablóny" s pokusom okoreniť to motívom reality show, čo na mňa akosi nefungovalo... no posledných 25 minút filmu je ukážka šantenia scenáristu, otrhnutého z reťaze, ktoré sa oplatí vidieť ;)
Katy Perry: Skutečná tvář (2012)
Zaujímavo spracované, originálne... každý, kto má rád jej songy, si určite príde na svoje ;)
Resident Evil: Odveta (2012)
Chaotické, zbytočne komplikované... obsahovo ide viac menej o akési zhrnutie predošlých dielov, Pre mňa najslabší diel.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Nič moc teda... lacný scenár, afektované reakcie hercov, celé je to veľmi umelé, neprirodzené... na to, že je to PG 12 to bolo dosť detské teda... som vďačný za hudbu, tanec a niekoľko pekne graficky spracovaných záberov.
Sadako 3D (2012)
Umelé / afektované reakcie hercov, lacné grafické spracovanie, predvídateľný dej, opakujúce sa "flash back" zábery z minulosti, nezmyselný koniec. Pár krát som sa zľakol, pár krát som sa zasmial na stupidite scenáru... čakal som ďaleko viac.
Šťastný Nový rok (2011)
Veľmi milé, dobrá atmosféra, výborný strih, skvelá hudba, sympatické obsadenie... bohužiaľ až príliš predvídateľné a plné lacného klišé, čo úplne zničilo môj zážitok z pozerania.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Slušné grafické spracovanie, výborná hudba, no scenár čisté utrpenie - veľmi predvídateľné a ešte k tomu prehnane rozprávkové a naivné. No zmieril som sa s faktom, že pozerám rozprávku, a film som si celkom užil. Nič prevratné však nečakajte.
Kimssi pyoryugi (2009)
Originálne, vtipné, zujímavo spracované, s dôrazom na detaily. Scenár bol trochu nedomyslený a miestami to bolo dosť predvídateľné, no aj tak veľmi dobré ;)