Reklama

Reklama

Let’s Dance: Revolution

Trailer 1

Mladá tanečnice Emily (Kathryn McCormick) přijíždí do Miami s velkým snem tančit na profesionální úrovni. Na jedné plážové party se seznámí se Seanem (Ryan Guzman) a protančí s ním celou noc. Sean vede kontroverzní pouliční taneční hnutí MOB, které se drze dere vpřed a tančí na nejrušnějších místech ve městě a také v netradičních prostorách jako jsou muzeum nebo banka. Občas si vyberou rušnou křižovatku. Prostě to rozbalí všude, kde vzbudí pořádný rozruch. Tancem provokují běžné kolemjdoucí a strhávají na sebe i pozornost médií. Jejich hlavním cílem, je způsobit co největší šok a být pořádně vidět i slyšet. Sean Emily postupně učaruje a rozhodne se do jeho tanečního projektu zapojit. Postupně se stane jeho hlavní tanečnicí. Brzy mají první neohlášené vystoupení, které opět zvedne ze židlí řadu kritiků i fanoušků. Jedny naštvané a druhé nadšené. Emilyn otec, bohatý byznysmen, ale nesouhlasí, aby se jeho dcera poflakovala s pouliční bandičkou. Představuje si pro ni jinou budoucnost. A tak to chce tanečníkům pořádně osolit. Místo, kde už MOB dlouho trénují, chce Emilyn otec rekonstruovat a využít jej k obchodním účelům. K tomu potřebuje vystěhovat tisíce zde žijících lidí. Skupina MOB se na protest proti tomu rozhodne vyrazit do ulic a tancem upozornit na problém těch, kteří zůstanou bez střechy nad hlavou. Teď už taneční skupina MOB netančí jenom proto, aby se předváděla a provokovala, nyní tančí pro zatraceně dobrou věc. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (27)

Trailer 1

Recenze (271)

Hitman_47 odpad!

všechny recenze uživatele

Oukej ... to, že scénář k celé Step Up sérii má na starost banda tučňáků, co byly moc dlouho na sluníčk, víme už od prvního dílu. Bohužel ale poprvé od prvního dílu převzali tučňáci i choreografii. Jop, tohle je nejen obrovsky hloupé (opravdu velice hloupé, předchozí díly si v hlouposti se čtyřkou nezadají, a vypadají, jako kdyby je psal Einstein), ale i nudné. Ruce pryč, nekoukat, plivnout, zapálit a popel vystřelit do vesmíru. ()

Kamca_ 

všechny recenze uživatele

Tady se střídaly lepší chvilky s těma horšíma. Když se najelo na tancování, tak mě to nějak extra moc nebavilo. Neříkám, že bylo špatný, pár zajímavých kousků se tam našlo. Ale tu hudbu bych určitě změnila, aby z toho tak nebolela hlava. A pak měl film ještě další linku, tu romantickou. A ta mi sedla o něco víc. Když se to veme celkově, tak můžu dát maximum 55%. I když ze začátku to mělo vyšší laťku. ()

Reklama

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

'Za to, že jste čuměli na blbej film, si můžete sami,' pomyslím si obvykle, když narazím na hodnocení jednou hvězdičkou nebo odpadem. Informačních zdrojů (TENTO nevyjímaje) je dnes dost a bolestným zážitků se lze snadno vyhnout. Na „Let's Dance: Revolution“ jsem jít musel, šlo o pracovní povinnost. A bylo to peklo. Že se nebude jednat o Bergmana (ani „Bezstarostnou jízdu“)jsem věděl, ale to, co jsem musel prožít, mi vyrazilo dech, připravilo o několik posledních iluzí a utvrdilo v několika paranoidních podezřeních (např. že generátory zápletek, naznačené Orwellem, skutečně existují, jedou na plné obrátky, neboť tohle nemohla zplodit lidská bytost). I přes pitomý scénář, nabuznělého hlavního hrdinu, ultra-mega-klišoidní dialogy a kreténskou hudbu (až na nasteroidovaný sampl „Pyramid Song“ od Radiohead a zlomek synťákové nádhery „Wait“ od M83) bych se ale přenesl – jde o devadesátiminutový videoklip, ne? Co mne ale zvedalo opakovaně z polstrované sedačky byl ne zcela nevinný pokus autorů navodit mylný dojem, že kroucení hýžděmi a saltování (ve značkových hadrech) mezi auty má jakýsi politický smysl (titul filmu „Revolution“ jsem dopředu chybně interpretoval jako deklaraci technologického posunu série a proto se nevyhnul jistému překvapení). Přestože o revolucích jakéhokoliv druhu nemám žádených iluzí a nejsem typ stavějící při každé příležitosti barikády, devalvující a nanejvýš konformní způsob, jakým autoři snímku naznačují způsob společenského protestu, mne hluboce pobuřoval a pobuřuje dokonce ještě teď, dva dny potom, co jsem se z kina po lobotomizujícím zážitku vypotácel – kdyby se autoři tomuto motivu vyhnuli, byl bych snad ochoten s přihlédnutím k žánrové škatulce hodnotit shovívavěji, přesto, že pro blbé dialogy prostě omluvu nenacházím. Pevně doufám, že ani individua mně neznámého druhu, kteří projekce tohoto typu filmů navštěvují dobrovolně, nebudou brát předkládaný a vlastně strašně cynický model ovlivňování společenského dění (něco chceme, korporace chtějí něco jiného, zatancujeme a korporace, kterým se náhle hodíme do reklamy na značkové hadříky, změní názor) vážně. Jeden bod za občasný důvod k hysterickému smíchu a skackavé kozy. ()

SallyZen 

všechny recenze uživatele

Hopsající klišéčko s originalnými prvky. Že si to pěkně protiřečí? Musim říct, že jsem viděl všechny Step Up a s jistotou můžu konstatovat, že tenhle byl nejlepší. Samozřejmě je to taneční moderní film a zde s nějakými velkými výkony či nápadem moc nesetkáte, ale tohle se k tomu aspoň přiblížilo. Pouliční skupina, která tančí v neobvyklých místech s zajímavou choreografií. To je docela slušná zábava. Příběh je sice naprosto obyčejný, klišoidní tedy i přesto je tu hodně tance, a proto jsem se bavil hlavně jím. Je tu velice zábavně natočen. 4* bych dal v případě účasti Channinga, jelikož jeho nepřítomnost tu je velice cítit. Hlavní hrdina mu je charakterově i docela postavově podobný, ale samozřejmě nedosahuje takových hereckých kvalit. Jedná se o velice podařenou jednohubku, zvláště pro fanoušky streetového tance a podobných aktivit. Já se bavil a myslím, že ostatní docela taky. 70%(Skvělá hudba(Glitch mob rulezz!!!)) ()

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Jeden z filmov na ktorý som sa tešil, vzhľadom na to, že tanec a hudbu milujem a pri prvých dvoch dieloch som bol unesený. Pri treťom už komercia podľa mňa prerástla film a tento tretí? Nanešťastie zostáva v tom. Úvod bol úplná stará škola ako z tých černošských videoklipov, kde sa zabávajú na odpružených autách, mávajú trblietavými vecičkami, už len drugstery tomu chýbali. Tanec na pláži bola nevhodná sexuálna vsuvka ako z filmu Klip, ktorý som nedávno videl. Trocha som bol sklamaný, že v tej hispánskej krčme sa skoro nič nedialo. Potom ma však dostali skoro do kolien tie scény v múzeu, reštaurácii, či administratívnej budove. Záverečný tanec v prístave bol des, až na trampolínovú scénku, či scénku s pružinami. Trápne bolo najmä to, keď sa tam zjavil Moose z predchádzajúcich častí a tie jeho gestá a reči, taktiež tancujúci starosta bola hlúposť. Inak vždy sa divím, že keď hlavní hrdinovia vo filmoch tancujú, či chodia po pláži, skoro vždy je prázdna, najmä na Floride, či v Kalifornii je to hlúposť. Že opäť obsadili do hlavných rolí fešákov a krásavice, ma už vzhľadom na USA ani neprekvapuje, je to trapas. Inak pri záverečnej scéne mi veľmi reálne to iskrenie pri búchaní kovových palíc o zem neprišlo reálne. Taktiež záverečný tanec dvoch hlavných hrdinov bola hlúposť. Zaujímavé bolo posolstvo porotkyne o originalite, ale chcel by som vedieť kritériá, ktorými posudzujú tanečníkov. Film mal veľkú dávku klišé, tie romantické prechádzky, výlety osamote bývajú už akoby zažrané v týchto filmoch, bolo to desné. Romantika nula bodov, dej slabý, pokiaľ nerátam tie tri významné tance. Už len to, že v čase hospodárskej krízy to šupli na bohatú snobskú Floridu u mňa body ubralo. Film ťažil z aktuálnej situácie, protestov a revolúcií vo svete, najmä voči chamtivosti, kapitalizmu, ale pritom bol naivný a nedosiahol toho, čo mal, naopak sa tomu upísal, reklama na Nike, to bol vrchol a tiež tie slová, že nemajú žiadnu šancu zabrániť výstavbe pánovi Andersonovi, načo bol potom ten film dobrý, keď ho presvedčili vďaka vytvorenej postave dcéry a on sa zľutoval, keď videl tie tance? Podľa mňa tým pádom zbytočnosť.Taktiež tá náhoda, že zrovna hlavná hrdinka bola dcérou toho miliardára sú ďalšou chybou. Toto je komerčný film, ktorý sa snaží tváriť revolučne. Inak zvláštne, že vždy je tam taký kopec jasajúcich a výskajúcich mladých ľudí a starých je tam ako ihiel v kope sena. Hudobne to spĺňalo moje očakávania, neboli to len tie úplne lacné komerčné braky, tanečne je to na vysokej úrovni. Po stránke scenára a dialógov je to trapas, po dejovej až na tie tri tance taktiež. Po stránke postáv nula bodov. Efekty na vysokej úrovni, romantika nula bodov. Originalita a inšpiratívnosť tam boli, ale len do určitej výšky, lebo to bolo komerčné, napriek tomu, že sa to snažilo presvedčiť o opaku. Že takýto film zarobí peniaze mi nevadí, skôr mi vadí, ak sa na niečo hraje a vyžiera originalitu niečoho iného. Film bol neprirodzený. Všetko toto u mňa robí dôležitú súčasť hodnotenia, nuž ale je to americký pohľad na vec, americká forma protestu a zároveň podpora toho, voči čomu protestujú, záver nepriniesol takmer žiadne riešenie, naviac si dávajú záležať, aby boli v centre pozornosti, aby o nich hovorili v médiách hlavného prúdu, boli sledovaní na internetových stránkach, pre mňa absolútne mimo. Postupne, keď si to nechávam preležať hlavou zisťujem, že hudba a tanec si zaslúžia hviezdu a istý originálny a inovačný motív spojený s hlúpou a jednoduchou snahou o revolučnú vec a boj proti chamtivosti si zaslúžia druhú, ale za čo ešte by si to zaslúžilo? Možno efekty, kamera, splnenie účelu zarobiť nehorázne peniaze, ale to u mňa ani tak hviezdy nerobí, keďže tieto veci poučný, zábavný, či mimoriadny film nemusí mať. Ako príklad uvediem napríklad filmy Páter Pio, Cesta na Mesiac, či Profesionál. Pôvodne som chcel dať filmu vyššie hodnotenie, ale zisťujem, že ani niet za čo. Haló, je rok 2012! () (méně) (více)

Galerie (60)

Zajímavosti (9)

  • Při tanci v restauraci je možné si všimnout, že Emily (Kathryn McCormick) má masku nasazenou na očích, v jedné chvíli má masku nasazenou na hlavě, a po chvíli zase na očích. (Reesam)
  • Interpretem písně ''Let's Go'' v úvodní taneční scéně na autech je Travis Barker, bubeník slavné skupiny Blink 182. (vojan9)
  • Ve scéně, kde je Moose (Adam G. Sevani) a kamera se přibližuje k jeho bundě, má kapuci nahoru, ale když se kamera oddálí, je kapuce dole. (..Lucas..)

Reklama

Reklama