Recenze (62)
Sociální síť (2010)
Napsáno životem. Asi trošku mínus pro scénaristu... Ale jinak parádní film na večer, sranda, láska, nenávis... no všechno tam je.
Seznam se bezpečně (2009)
Všichni povinně shlédnout!!! hlavně rodiče!!!
Cizinec (2010)
Parádní film na večer s holkou, když se chvilku nekoukáte (třebas i 15min), tak stejně hned víte co a jak. Dál je to módní přehlídka Angeliny a na to se podle mě dá taky koukat...
127 hodin (2010)
Parádní, geniální, jenom škoda, že se to skutečně stalo... Film je úžasně natočen, krásné scény scény, výborné záběry a vůbec nevadilo, ze nebyly (·) (·) !!!
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
už dlouho jsem se tak moc nepobavil. když člověk ví, co od toho filmu čekat, třeba že je točenej stylem B-čkovejch starejch filmů, tak mu zpracování vůbec nevadí. sice nebyl žádnej sex, ale pro tentokrát to nevadí.
Poslední vládce větru (2010)
za trošku dobrý efekty, jinak ODPAD. bojová scéna co by mohla být dobrou řežbou je zničena tím, že nějakým tancem se vyvolá element, no ty
Penn & Teller: Bullshit! (2003) (seriál)
blbost skrizena s hnusama, UZASNY! FAKT UZASNY!
Gympl (2007)
na pprvé to de, na podruhé je to horší a na potřetí je to ještě horší. jedinej kdo z mladých herců hraje boře je Vorel, jak tomáš tak filip
Mach a Šebestová na cestách (2005) (seriál)
takzvane je to na hovno
Game Page (1998) (pořad)
*** jedině za ukázky z her a předčítání textu, jinak to sou docela trapáci, ale zase kdo neni, kdyz sedi porad za kompem...