Recenze (73)
Rolling Stones: Exile On Main Street (2010)
Stouny mám rád, ale tenhle dokument, co do dokumentární roviny, je pouze průměrný.
It's Always Sunny in Philadelphia (2005) (seriál)
Nekonvenční sitcom o čtveřici (resp. pětici) kamarádů, kteří mají bar. První série je taková rozjezdová a seriál Vás chytne až tak od její poloviny. S přibývajícími díly se začne ovšem jednat o závislost, které najisto propadnete ve druhé řadě, kde už se jen vezete na vlně euforie a skvělých vtipů. Tou odlišností od ostatních seriálů jsou zápletky ožehavých témat a neobvyklé vyústění situací. Navíc Charlie Day je fakt blázen a super herec. [IMDB 9.2/10]
Počátek (2010)
Tohle si nemůžu odpustit http://endlessorigami.com/comics-archive/2010-08-12-inception_flow_chart.png
Zrození Planety opic (2011)
... a od té doby žijou opice v San Franciscu... Vizuálně to měli kluci zmáknutý na jedničku, ale příběh je trošku slabší. Bohužel se nezapřela ani typická americká mainstreamovost a hlad po srdceryvných momentech na každém kroku. Nebýt nucené epičnosti, bylo by to mnohem lepší a koukatelnější. Výhodou je, že se u filmu nenudíte, ačkoliv polovina stopáže je o tom, jak se opice učí používat primitivní nástroje a mimikou v obličeji se snaží divákovi zprostředkovat svoje myšlenkové pochody.
Šéfové na zabití (2011)
Slušná komedie, rozhodně nadprůměr. Bossové hrají svoje role parádně. Hlavně Magor ala Colin Farrell byl hodně povedenej. Nejvíc mě ale na filmu zaujal výkon, pro mě doposud neznámého, Charlieho Daye, to je komik jak se patří a scénka s kokainem je fakt výborná. Naopak mně dost iritoval Jason Sudeikis, vůbec mi tam neseděl a zdálo se, že i dost přehrával. 70%
Partička (2011) (pořad)
Improvizace je těžká věc a je to bohužel vidět. Hlavní protagonisté, ač velmi dobře zvoleni, většinou nevypotí nic moc vtipného. Čest výjimkám - a jakože se v každém díle nějaká najde.
Mary a Max (2009)
Film totálně o ničem... nuda, nuda, šeď, šeď (doslova). Příběhy dvou zakomplexovaných postaviček, které se skrze své nedokonalosti poznávají a nakonec i spřátelí, totálně nezaujmou. Absolutně zbytečný film u kterého opravdu nechápu vysoké hodnocení...
Zkažená úča (2011)
Cameron na to už fakt nemá. Už to není ta sympatická, charismatická blbka z andílků. Vypadá jak po špatný plastice ksichtu a charisma, či sexappeal alias David Duchovny v Californication nikde - a to jsou si ty role tak podobný.
Doktor od jezera hrochů (2010)
Malost Českého filmu ukázaná v nejjasnějším světle. Troška už by měl mít zakázáno točit.
Surfařka (2011)
Příliš humanistické, přesto velmi koukatelné a dobře konstruované.