Poslední recenze (17)
Cedulky (2008)
Jak tu už někdo poznamenal, atmosférou tenhle krátký filmeček připomíná 500 Days of Summer, což ovšem u mě znamená jen lehce nadprůměrné hodnocení. Na tahle sladká "polorealistická" dílka si až tak moc nepotrpím.
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Mám ráda romantické komedie, ale zrovna u téhle jsem víc ocenila to "komedie" než to "romantická". Utahování si ze sladkých osmdesátek i ze současného hudebního průmyslu mě pobavilo výborně (jsem ráda, že jsem identifikovala odkazy na skupinu Wham!, a kromě toho Hughova oldie songu jsem měla celý večer nutkání si prozpěvovat ještě "Wake me up before you go go";)), a "Buddhistka" Cora Corman mi taky připadala vtipná), ovšem s tou romancí už to bylo slabší. Hugh Grant a Drew Barrymore jsou sice oba sympatičtí, ale moc se k sobě nehodí, jejich vztah neměl dostatečný vývoj a "vnitřní konflikt" postavy Drew byl trochu přitažený za vlasy a pro děj celkem zbytečný. Navíc jsem si říkala, že to, jak ji Hugh na konci vmete do tváře, že měl ten její bývalý vlastně pravdu, byla kapitální urážka a tak snadno by mu to rozhodně neodpustila. No, nicméně když budete mít někdy večer dlouhou chvíli a "Hudbu složil, slova napsal" zrovna poběží v televizi, bude to určitě příjemná volba.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
"Co má striptér Johnny Love společného s křesťanským knihkupectvím...?" aneb dát tomu pět hvězdiček by byla skoro povinnost, jenže na Volejte věštce to nemá, takže se musíš spokojit se čtyřkou, Lenssene, ty stará vojno.