Poslední recenze (81)
Duna: Část druhá (2024)
jednou stačilo už nikdy více...
Matrix Resurrections (2021)
3/10 za snahu, ale jinak sra.ka a nikdy více...nedoporučuju...Jestli máte rádi Matrix (2 a 3 se počítá taky), tak se na to nedívejte, a pokud vám nestačila jednička, potažmo 2 a 3 a chcete víc... ,tak pokračujte směle dál, ale na vlastní riziko.... a neříkejte že jsem vás nevaroval...:-D
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Po prvním Strangeovi velké zklamání, doufám že jsou Raimiho matky hrdé (slabé 4/10)...a horor?važně?...nejděsivější bylo když si Superman sundal slipy...po shlédnutí čtvrtého Thora jsem nucen změnit hodnocení...