Recenze (359)
Víkend (2011)
Citlivý, civilní, celistvý a cloumavý!
Zločin z lásky (2010)
Skoro až do konce nebylo jasné, kam Isabelle svým nepochopitelným a sebedestruktivním chováním směřuje, napínali mě jako strunu, až to prasklo a nádherně. Vynikající!
Kontraband (2012)
Velmi nadprůměrné béčko. Má to švih a nenechá chvilku v klidu. Dokonalá práce.
Král z ostrova Bastøy (2010)
Nenudil ani vteřinu!
I Melt with You (2011)
DELIRIUM TREMENS, klobouk dolů, páni herci! Jinak dokonalá souhra kamery a hudby.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Po tom, co jsem v divadle Na Zábradlí tento kousek shlédl celkem 6x, jsem se obával jeho filmové verze. Nedají se srovnávat..."naživo" je celá hra mnohem vtipnější, ale film je nádherně hravý, úsměv vykouzlí téměř stále a soundtrack nemohl být lépe zvolený. Zuzana Bydžovská hrála skvěle svou hlavní roli v divadle, Ivana Chýlková zase ve filmu. Opět neporovnatelné. Pozorný divák si všimne na konci ve scéně na skále nedokonalého střihu, to trochu zamrzelo, jinak jasný plný počet! Zbožňuji humor Alice Nellis:-)
Nedotknutelní (2011)
Vzhledem k tomu, jaké filmy a jak se dnes točí, působí tento snímek tak trochu jako z jiného světa. Jsem unešený! Už hodně dlouho jsem se u filmu tak upřímně nezasmál a zároveň nedojal. Upřímné, čisté, geniální dílko. Kdy se podívám znovu? Hned nebo za chvíli?!
Dívka s pistolí (1968)
Skvěle jsem se bavil. Bez pochyby i díky dokonalému dabingu z roku 1971 v hlavní roli s báječnou Evou Jirouškovou.
Milí lidé (2010)
Typicky chladně severské, bez skrupulí a přesto dojímavé. Všechno naše konání, ať chceme nebo ne, ovlivňuje naše sexualita. Zjevná, či potlačená, vyřešená nebo ne. A skutečný bonbonek nás čeká v podobě vyústění tohoto filmu.
La meglio gioventù (2003) (seriál)
Rodiné ságy mám v oblibě. V této bylo ještě mnohem, mnohem víc!