Recenze (556)
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Oproti jedničce trochu skluz dolů, ale hlavně by měl Del Toro už upustit od vzhledu masek z Faunova labyrintu, už je to fakt okoukané Guillermo!
Už zase skáču přes kaluže (1970)
Ušatý Vláďa Dlouhý s barevnými sklíčky. A taky jsem mu vždycky záviděl ty průhledný bonbóny co mu ve špitále hodil ten kluk na zem.
Lásky mezi kapkami deště (1979)
Mimo krásný příběh ještě skvělá hudba Luboše Fišera.
Pozor, vizita! (1981)
Vždycky mi bylo strašně líto toho starého pána co s ním byl Hrušínský na pokoji (a ještě měl takový krásně dojemný, utrápený hlas podobný jako Ota Sklenčka). Jak ho všichni ti rodinní vyžírkové jenom dojili a dojili, obzvlášť ten malý tlustý fakan - vnouček. Zadostiučiněním mi bylo aspoň jak si je Hrušínský nechal nastoupit u brány a pak je hezky všechny poslal někam.
Baron Prášil (1961)
Tady je dokonalé snad všechno, tento film je jak zhmotněný sen. Jediné co snad zmíním navíc - krásná hudba Zdeňka Lišky.
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Kromě krásného vizuálu totožným s Čarodějovým učněm stojí určitě za zmínku i krásná hudba Karla Svobody s ústřední písní Helenky Vondráčkové.