Oblíbené filmy (9)
Útěk do divočiny (2007)
Docela náhodou jsem se na tento snímek podíval, přestože jsem ho měl u sebe už hodně dlouho. Ale tento film mě fakt dostal. To co prožil Chris musí být snem každého, ale téměř nikdo se k tomu neodhodlá. Strhující příběh na cestě spojený s rodinnými trablemi. Jedna z nejlepších věcí co jsem poslední dobou viděl.
The Doors (1991)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Tak todle je klasika.
Klub rváčů (1999)
No pro mě už asi srdcovka. Tento film má sílu a řadí se mezi to nejlepší, co jsem viděl.
Mechanický pomeranč (1971)
No prostě klasíka, ni?
Olověná vesta (1987)
Hutnej filmovejzážitek. Nejdřív psychologický začátek vojenského drillu, potom chvilka uvolnění a nakonce se dostabene do nitra vietnamské války. No co víc chtít? Snad jen Jokera.
Fargo (1996)
Bravurní kousek. Každá postava měla něco do sebe. A celkově příjemná podívaná, holt, kdo umí, ten umí. // Tak podruhé, bo seriál. Nejvíc mě tam zaujala paní policistka, kterou parádně zahrála Frances McDormand. Prostě práce a osobní život jsou vzájemně tabu.
Casino Royale (2006)
Úplně něco jiného, než s čím přišli Connery, nebo Moore. Jen nevím jestli je to dobře, nebo špatně. Chybí mu sice ta elegance, ale zase to dohání akcí. Ale určitě jedna z nejlepších a nejzajímavějších bondovek. Zvedám na 8, bo chci vidět znovu.