Recenze (518)
Hon na čarodějnice (2011)
Mám tenhle film rád. No a?
Zelenáč - Série 4 (2021) (série)
Oproti 3. sérii mnohem lepší.
Zelenáč - Zrádci (2022) (epizoda)
Druhá šance, hezké.
Carter (2022)
Čistá akce.
The Gray Man (2022)
Praha a hrad top. Jinak nuda.
Andor - Kassa (2022) (epizoda)
No, nevím.
Predátor: Kořist (2022)
Wau...
Démoni Krakova - Epizoda 5 (2022) (epizoda)
Nuda...končím.
Jan Žižka (2022)
Spokojenost. Jákl má můj RESPEKT. Souhlasím s komentářem od uživatele Malarkey. EDIT: Od 1. 1. 2023 na CZ Netflix.
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Za mě spokojenost.