Recenze (161)
Resident Evil: Odveta (2012)
V kině ve 3D s kámošema, paráda ! Epický soundtracky. Rozhodně nejlepší Resident Evil, tedy alespoň podle mě.
Grave Encounters (2011)
Parádní duchařina.
Hanni a Nanni (2010)
Špatnej vtip...
The Demi and Selena Show (2008) (pořad)
Na Youtube je toho plno, zbytečná ztráta času.
Chata v horách (2012)
Jedním slovem: Nářez !!! :D
Správná volba (2008)
Obyčejná americká rodiná komedie, která ničím nepřekvapí, ale viděl sem i horší filmy.
HalfLife (Surveillance Channel) (2002)
Co je prosím vás tohle za nesmysl. To sem ani nepatří.
Poker After Dark (2007) (pořad)
Poker je suprová hra a přitomhle pořadu sem byl opravdu napjatý každou chvíli.
Adam Chaplin (2011)
Skvělý, zábavný, jednoduchý film s plno litrama krve !
Humans Versus Zombies (2011)
Když sem na film narazil tak sem si myslel, že to bude něco jako Úsvit Mrtvých od Z. S. , ale není. Polovinu filmu se nic neděje a postupem času se z toho stává klasická teenagerovská zombie komedie. Jinak efekty krve, masa atd. se mi líbily. Herecké výkony podával ( jestli se tomu dá říkat výkony, ale byl ze všech herců nejtalentovanější ) ten policajt. Kamera se na můj vkus moc třásla a já dostával epileptický záchvaty. Zvláštní film, který v sobě nese potenciál Úsvitu Mrtvých, ale kazí ho komediální prvky..