Oblíbené seriály (9)
Živí mrtví (2010)
Ve službách FBI (2009)
Simpsonovi (1989)
Byl jednou jeden... člověk (1978)
Zoufalé manželky (2004)
Útěk z vězení (2005)
Havaj 5-0 (2010)
Možná to není žádný extra světoborný seriál, přesto se mi zalíbil. Nikdy mě nebavily kriminálky mezi mrakodrapy ale honičky na exotické Havaji mě berou...Navíc když se k nádhernému prostředí přidá sympatické herecké obsazení, vznikne z toho super seriál. Alespoň já to tak vidím..