Recenze (655)
1983 (2018) (seriál)
Celkom zaujimavy pocin z dielne nasich susedov ale vahala som medzi 3 a 4 hviezdickami. Tak zacnime pozitivami, ktorych nie je malo. Vyborne a pokrokovo natocene, zaujimave postavy a zapletka. Je to serial natoceny podla americkych sablon zasadeny do totalitneho polskeho prostredia. Problem mam skor so samotnym pribehom ako s formou. Je tam tolko postav, zvratov a konspiracii, ze sa v tom clovek zacina postupne stracat a nepomahaju ani dalsie casti. Chapem, aky efekt sa rezia snazi dosiahnut, ale divaka to akurat totalne zmatie a mozno dokonca odradi od pokracovania. Na druhej strane je obdivuhodne, ako sa polska tvorba snazi drzat krok s tou svetovou. Prva seria teda zvladnuta, druhej serii dam urcite sancu.
Casting JonBenet (2017)
Citam vela negativnych komentarov, ale podla mna to vobec nebolo zle, prave naopak. V poslednej dobe som videla niekolko dokumentarnych filmov a vsetko sa presne drzali sablony. Kitty Green to proste ponala inak a ponukla nam nieco ine ako obvykle nalinajkovany scenar. Prostrednictvom aspirujucich hercov nepriamo rozprava pribeh zavrazdenej detskej kralovnej krasy (uz len samotna sutaz je pre mna namet na minimalne hororovy film).
Génius (2017) (seriál)
Pozrete prve dve diely a nezaujalo. Dam priestor zaujmavejsim a menej prvoplanovym seriam.
Před půlnocí (2013)
Tak toto ma teda nesmierne nudilo.
Jurský svět (2015)
Ja uz proste tymto kasovym trhakom neviem prist na chut. Je az smiesne ako sme pri kazdej scene predpovedali, co sa v nasledujucej sekunde stane. Divak sa stal predvidatelnym a malo narocnym. Herci a reziser sa vymenili, dinosaury ostali a hoci sa to hemzilo specialnymi efektmi, za mna proste nie...ani ako gag na sobotny vecer v posteli.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Tak toto bol neskutocny napek, este stale sa spamatavam.
Girlboss (2017) (seriál)
Pre mna celkom prijemna seriova zalezitost, ktora vtipnym sposobom na styl Girls ukazuje, ze sa da z nikoho da vypracovat na niekoho.
Souboj s nebem (2005)
Uff, tak toto bola totalna strata cas. Ak to reziser chcel zahrat na sok z neprijemnej nahoty a dlhych akoze silnych zaberov, nevyslo to, sorry.
Kurt & Courtney (1998)
Co ja viem, trosku moc konspiratorske na moj vkus.
Je to jen konec světa (2016)
Jeden z tych slabsich Dolanovych filmov, ktoreho caro vsak nespochybnitelne funguje aj vdaka raznemu hereckemu obsadeniu. Typicke dolanovske momenty snad nikdy nebudu klise.