Poslední recenze (297)
Mezi živly (2023)
Krásný animák, tentokrát víc na rasistickou a romantickou strunu. Perfektní animace, fajn úsměvný příběh, oceňuji český dabing, který se povedl, stejně jako hudba. Koukáme s dětmi už asi podesáté a pořád super.
Vlak do Pusanu (2016)
Pro mě překvapení roku, kterýmu odpouštím i ty skákající, běhající a naspeedovaný zombíky. Protože, jasný, Romero má pravdu a zombík je pomalej, děsivě se blížící. Běhající, lezoucí a skákající hajzlík , kterýmu prostě nezdrhneš, je větší problém. Konečně povedený zombie film, u kterýho se bojím jít v noci na wecko.
Barbie (2023)
Tohle byl pekelný úlet a člověk prostě jen sedí a otvírá hubu nad WTF momenty. Děj? Nula. Jo, je to totální 3,14čovina. Ale vo to šlo, že. Povedlo se to dokonale, tanec Kenů dostal pod sedačky skoro celý kino. Gosling je tady na Oscara. Škoda, že druhá půlka je už moc kecání, vysvětlování, poučování a tak dále. Nicméně i tak naprosto ujetá jízda.