Recenze (20)
Hrajeme s Alim (2015) (pořad)
Větší sračku už jsem opravdu dlouho neviděl. Pro dobro všech co sledují tv doufám, že tuhle partičku kokotů a rádoby odborníků youtuberů okamžitě zruší. Jen by mě zajímalo, jak se taková píčovina vůbec do tv dostala... to muselo bejt zase prokouřenejch čuráků :D.
Smrtící infekce (2009)
Bože tak to je i na mě moc. Po ukrutně dlouhych deseti minutách jsem tuhle sračku musel vypnout. Opravdu nepovedý kousek.
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Průměrny romantický film, ktery se ovšem dost podobal jedné mojí životní situaci ovšem s odlišným konce. Bylo hezky vidět jak se jim to tam krásně "samo" vyřešilo.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Rozhodně jeden z nejlepších seriálů v tomhle oboru!
Jeff Dunham: Controlled Chaos (2011) (pořad)
Krom slabšího úvodu nemám téměř co vytknout. Klasická show Jeffa Dunhama se spoustou vtipu a hlášek. Ačkoli bych řekl, že se začíná trošku opakovat. Ale Achmed mě vždycky dostane.. super zábava na večer.
Městečko South Park (1997) (seriál)
Prostě klasika, která není tak stupidní jak by se mohlo na první pohled zdát.
M*A*S*H (1972) (seriál)
Naprosto geniální seriál na ktery se dá koukat pořááád do kola. Herecký výkony jednotlivych herců sou naprosto skvělý, prostě jim to všechno žeru :D. Musím říct že na konci mě opravdu mrzelo že končí...
Ocelová pěst (2011)
Od začátku bylo celkem jasný, jak to skončí.. no bylo v tom něco netradičního. Box mám rád, takže se mi líbilo jak na konci bojoval "old school". Celkově mi to přišlo ale trošku přehnany....
Earth (2007) (TV film)
Nádherný dokument zaměřený hlavně na změnu naší planety a migraci druhů. Dokumenty rád nemám, ale tohle je krása!!
Podraz (1973)
Geniální scénář!! Skvělá dvou hodinová podívaná u které jsem se ani na chvíli nenudil. Takhle se to dělá...