Recenze (100)
Podfukáři (2013)
milujem filmy pri ktorych mam este aj pri titulkach otvorene oci dokoran :) podla mna to bol super film s prekvapivym koncom... 5*
Ach ty holky! (2005)
Ta jedna hviezdicka je len za Davida! lebo je sexi :P .. inak strasna blbooost
V jednom ohni (2008)
nechapem tych co tu nadavaju na akusi agitku krestanstva aj ked su neveriaci, pretoze vo filme je ukazane jedine to, ako by malo prebiehat kazde zdrave manzelstvo, ci uz medzi veriacimi alebo neveriacimi (dovera, ohladuplnost, pozornost,....) Mne sa film velmi pacil, videla som ho 2krat :) urcite prinasa do zivota vela informacii, hovorenie o Bohu je vo filme poukazane nenasilnou cestou, extremne povolanie Caleba ozivuje pribeh, pretoze nezapasi len s ohnom v praci ale aj doma - co vychadza z nazvu filmu :) U mna 5* PS: len ma zaskocila ta jej vypocitavost :D ona sa stale otovila na tu stranu kde boli peniaze hehe
Sociální síť (2010)
pocas celeho filmu na mna Mark-tvorca FB posobil ako najvacsi hajzel pod slnkom. Celkovo ma fiom nudil a cakala som nieco ovela viac.Predstava ze uvitim ako vznikal Facebook ma nadchynala ale ostala som , bohuzial, dost sklamana.
Vzhůru do oblak (2009)
Taká krásna rozprávka, len škoda že celá bola taká smutná a dojemná.. no asi taká mala byť. :) Myšlienka tvorcov ktorí sa upriamili na Ellien sen sa mi zdala pekne premyslená a malý bádateľ to pekne oživil, inak by to bolo dosť nudné. Celkový dojem veľmi dobrý :)) 4*
Sám doma 3 (1997)
Pre mna najlepsie Sam doma zo vsetkych :)
Nekonečný příběh 2 (1989)
Okrem klasickeho Nekonecneho pribehu si velmi vyrazne pamatam aj tuto druhu cast. V hlave sa mi stale vybavil len obraz ako zmoknuty Bastien stoji vo dverách. Odvtedy ako som to 1.x videla sa mi to podarilo vidiet lewn nedavno a velmi som sa tomu potesila :)) Nekonecny pribeh je pre mna symbol mojho detstva rovnako ako Popoluska. Mozem si to pozriet X-krat ale vzdy to pre mna bude nezabudnutelny zazitok :)
Tvoje, moje a naše (2005)
Velmi podobne ako film 12 do tucta. 12 do tucta sa mi ale pacilo viac :)
Kurýr 3 (2008)
Scenka typu : Vezmi si ma, ked sa "zasielka" pokusala zviest nasho draheho kuriera, ma absolutne neohurila, prave naopak. Totalne fiasko pre mna tato cast. Okrem ineho je mi Natalya Rudakova absolutne nesympacika a prisla mi prilis slizka..
Vražedná čísla (2005) (seriál)
Moja spokojnost voci tomuto serialu je velmi vysoko hodnotena :) Mam matematiku rada a ak ju vie niekto takto pouzivat je to fascinujuce :)) 5* + velka spokojnost divaka :)