Recenze (8)
Šmejdi (2013)
Ako osveta áno, ako dokument asi nie. Navyše mi príde dlhý.
Destricted (2006)
Hodnotím iba We Fuck Alone (Gaspar Noe) 2*.
Když Nietzsche plakal (2007)
Dobry namet, ale zle spracovanie a herci.
Dogville (2003)
Asi jeden z najlepších filmov čo som kedy videl. S počiatku ma rozčuľovala správanie hlavnej hrdinky, ktoré bolo neznesiteľne blahosklonné. Vlastne všetky postavy mali silne vyostrené charaktery, na čo som si musel asi tretinu filmu zvykať. Tá bola najnudnejšia. Avšak čím viac sa film rozbiehal, tým si ma dostával viac a viac. Cítil som súcit, znechutenie i mnohé ďalšie. Uvažoval som či sú vo filme schované nejaké odkazy, metafory a skúšal predpokladať ako film skončí. Skončil podľa očakávania (asi 4 varianty ma napadli popravde), avšak chýbajúce prekvapenie vynahradil rozhovor Grace s otcom, ten ma dorazil. 5* Tier dokázal natočiť skvelý film aj s absenciou stien:)
Idioti (1998)
Zachytil som asi raz az dva razy porusenie 2. (to o odlelenom zvuku) pravidla manifestu Dogmy 95 :)
Správci osudu (2011)
Celý film mi prišiel ako silný boj proti logike.
Půlnoc v Paříži (2011)
Milá pičovinka.
Londýnský gangster (2010)
Veľmi priemerná gangsterka s podivne rýchlymi závermi, s rozvleklým dejom/nedejom. Jeden a pol hviezdy za soundtrack, ktorý bol skvelý.