Recenze (93)
Pravda o... - Alcohol (2016) (epizoda)
Totálně banální dokument o vlivu alkoholu na lidské tělo, plný pseudovědeckých experimentů a anekdotálních důkazů. Ztráta času. Radši si o tématu něco přečtěte.
Boj (2015)
Souboj loajalit - abstraktní komunita a její zákony, nebo bližní?
Líbáš jako Bůh (2009)
Neco jako pasmo reklamnich shotu s enormni hladinou trapnosti.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Precizne zpracovana pohadka, dokonala animace, nadherne pisnicky a jeden z mala cizojazycnych filmu, ktery se mi vice libil v ceskem zneni. To pusobi dramaticteji a umelecteji, pro svou bohatost a vyssi miru rymovanosti.
Pozemšťané (2005)
Veggie since then..
Starobylá tetování (2008) (TV film)
Zpracovani ala National Geography, kdy je charakteristika dokumentu opakovana co 15 minut tou stejnou frazi. U Nat Geo to ma opodstatneni: reklamy. Tady ne. Kazdop. ocenuji zaujeti Craiga Reynoldse.
Nesmrtelní (2010) (seriál)
Hodnotim Projekt Alfa. Vzdycky jsem mel slabost pro stylove prostredi a to jsem zde nasel, opravdu, jedna se o takove male slovenske sin city. Absolutne zde vsak chybi napeti a takova ta zneklidnujici nevedomost (od 20te minuty je jasne, "kdo je vrah"). Slabe 3*.
X-Men: První třída (2011)
Vtipné, svižné, zvratuplné, vnášející nové světlo do série. Až po shlédnutí First Class jsem se začal považovat za fanouška X-Menů.
Digimon (1999) (seriál)
Ač se to nemusí na první pohled zdát, svět digimonů je propracovaný a uchvacující, příběh zajímavý a poutavý, části, kdy se prolomí hranice mezi reálným a digitálním světem, jsou fakt maso. A obecně se jedná o seriál mnohem dospělejší než Pokemon, a zároveň o seriál, který je naprosto iracionálně odsuzovaný.
Skrytá identita (2006)
Volně založeno na příběhu spolupráce gangstera-krysy Jamese Bulgera, zatčeného v červnu 2011, a agenta FBI Johna Connollyho, kteří společně v 70. a 80. letech ovládali jak podsvětí, tak i Bostonské policejní sbory.