Recenze (84)
Jeepers Creepers (2001)
Pravda viděl jsem větší hovadiny, ale tadle byla taky skoro dobrá blbost. Ze začátku příběh vypadal zajímavě děsivě pak se to zvrtlo v absolutní příliš přitaženou hororovou story.
Den poté (2004)
Povedený katastrofický film, škoda jen že hl. tématem je globální problém a ve filmu je staršně moc vidět, že je americkej, protože ukazuje příběh a počínání USA ačkoliv pohroma je celosvětová.
Vítr v kapse (1982)
Dá se na to dívat, ale co se týče zařazení hudby v některých scénách filmu. Podle mě hudba nevydařená, protože když někdo umře tak písnička nonstop od Michala Davida no potěž přírodo!
Zelená míle (1999)
Skutečně vynikající film netřeba více komentovat
Poslední polibek (2006)
Po dlouhé době film, kterému můžu dát 5 hvězdiček! Výborné romantické drama. Řekl bych originální, netypické pojetí filmu a přitom zcela všední pro lidský život.
Hon za svobodou (2004)
Taková celkem příjemná, průměrná romantická komedie na jeden večer.
Kruh 2 (2005)
Sice horší jak Kruh 1 a člověka to už tak nebralo když děj byl hodně stejnej, ale že by to bylo jenom průměrný to se mi nezdá! Dávám 4 hvězdičky
Co ta holka chce (2003)
Takový celkem lepší průměr, rodinná komedie s Amandou Bynes postavu má hezkou ale ten obličej je bledý jako by měla na sobě 1cm make-upu.
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Ze začátku jsem myslel ž je to tak film na 4 hvězdičky ke konci jsem myslel že je to na 2 hvězdičky. Zkrátka některé scény mě přišli opravdu divné jine byly celekm fajn. Samořejmě dost dobré herecké obsazení také zvedá hvězdičky
Ideální muž (1999)
Lehce podprůměrný film, který je asi zřejmě určen pro nactileté a ačkoliv já jsem náctiletý tak i tak se mi to moc nelíbilo, nic mě na tomto filmu nezaujalo. Takže ho v hlavě už dlouho mít nebudu a zapomenu.