Recenze (84)
Moderní Popelka (2004)
2,5 hvězdičky za tenhle filmeček, ze začátku příběh na 2 hvězdičky ke konci to šlo aspon na průměrný 3 hvězdičky. Asi mi v paměti tento příběh nezůstane snad jen děj původní klasické popelky, který je hodně stejný a název moderní vystihuje o čem celý film je.
Frankie a Hazel (2000) (TV film)
Takových filmů už tu několik bylo, jsou tam části povedené a části které jsou pořád dokola v podobných filmech. Ve filmu hraje moje oblíbená herečka Misha Barton ze skvělého seriálu "O.C. California". Film mi v některých úsecích připadal zdlouhaný natahovaný co to jen jde, nakonec jsem se rozhodl pro 3 hvězdičky.
Pobřežní hlídka: Havajská noc (2003) (TV film)
Primitivní příběh, ale jak už to tak v baywatch chodí velmi SYMPATICKÉ OBSAZENÍ !!!
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Opět propracované jako první díl ovšem já fakt nemám cit pro fantasy.
O.C. (2003) (seriál)
Už ani nevím jak, neměl jsem to vytipováno, ale zrovna když jsem se díval na TV (Markíza-Slováci) tak dávali první díl O.C. A hned první díl mě něčím oslovil, hnedka jsem si našel kdy bude další díl a tak to jelo dlouhou dobu v kuse, pár dílů mi sice uteklo, ale pak jsem dostal na něj takou malou závislost. Ten seriál se mi líbí protože zastihuje život zbohatlíků v Californii, kteří žijí jako my a ukazuje cennost rodinného života. Kromě dobrých, krásných chvil se objevují i ty horší. Já osobně jsem se dostal tolik do děje, že když dnes dávali na Markíze poslední díl 3. série, tak mi bylo smutno, že další nedělní rána už nebudou tak příjemně ztrávená.
Korsický případ (2004)
Todle jsem kdysy viděl v kině, možná jsem byl nějaký mimo náladu takže jsem to moc nechápal, ale celkově nadšení žádné. Spíš mě napadlo, že cpou kvalitního herce do blbosti.
Doktor z hor (1992) (seriál)
Je to už dost dávno když jsem to sledoval, ale todle místo kde se děj odehrává je opravdu pěkné a nějaký den bych tam chtěl strávit.
Jay a mlčenlivý Bob vrací úder (2001)
Viděl jsem originál film s titulkama a v tomto filmu se mluví tak rychle že mi někdy něco vyklouzlo, takže můj pocit jsou v uvozovkách pouze 3 hvězdičky, ale jak to uvidím příště tak si myslim, že to bude lepší. Dobré parodie s velkým počtem známých hollywoodských herců.
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
2,5 hvězdičky za tuto komedioromaci. Vtip nic moc a romatika taková neoriginální.
Slepičí úlet (2000)
Opravdu povedená pohádka pro celou rodinu.