Oblíbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Osvícení (1980)
jen ve stručnosti ;-) http://www.angryalien.com/0504/shiningbunnies.html
Lost Highway (1997)
Šedá zóna (2001)
Čistá duše (2001)
Osudový dotek (2004)
Forrest Gump (1994)
Batman se vrací (1992)
Příběh z Bronxu (1993)
Krásný a chytrý příběh s myšlenkou