Recenze (20)
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
ano, možná první série byla zajímavá, ale jako celek je na úrovni argentýnských telenovel
Psí vojáci (2002)
nejlepší vlkodlačí horůrek, co jsem viděl a Underworld s Van Helsingem ať se jdou klouzat!!!
Šifra mistra Leonarda (2006)
výtečný film, žádná nuda!
Donnie Darko (2001)
šílený film, šíleně dobrý Gyllenhaal, šílená katarze!!!
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
krása!
Doba ledová 2: Obleva (2006)
nastavovaná kaše s pár silnějšími momenty a pár hláškami
Madagaskar (2005)
další povedený animák - bohužel už je vše na jedno brdo...
Kletba bratří Grimmů (2005)
Tak taková slátanina se hned tak nevidí, chudáci herci...
Baba na zabití (2003)
tenhle film neurazí a pobaví, ta baba je perfektní!
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Tenhle film je rozhodně lepší nástupce kultu vetřelců než vetřelec:vzkříšení a predátora než predátor2.Smíchání obou příšerek je nesmysl, ale v tomhle filmu to funguje skvěle - chybí jen Rip!