Oblíbené filmy (10)
Klub rváčů (1999)
Klub rváčů je film na antidepresivech, který si zrovna zapoměl vzít prášky na schizofrenii a prášky na spaní přestaly zabírat. Je to film který změnil život mnoha lidem včetně mě. Našel jsem se v něm a změnil mi pohled na svět a každým shlédnutím mě nepřestává překvapovat a pokaždé mi dá něco jiného nebo nového. ( 25.3.13/PC ) ( 14.4.13/MAC ) ( 8.5.13/TV ) ( 16.8.13/MAC ( ( 7.3.14/MAC ) ( 28.8.14/MAC ) ( 9.5.15/KINO/Sčítání lidu:2 ) ( 11.7.16/PC ) ( 1.3.2018/TV) ( 1.10.18/TV )
Sedm (1995)
Prokletý ostrov (2010)
Skvěle napoprvé se mi to nelíbilo , ale tentokrát řeknu vám vyrazilo mi to dech hudba , atmosféra a hlavně pocit naprostého nevědomí který ve mě vzbuzoval takový zvláštní pocit doted mě ten film mate ( 27.4.13/PC ) ( 25.11.16/MAC ) ( 1.2.17/PC ) (TV) ( 8.2.19/TV)
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
( 6.6.13/MAC ) ( 15.3.18/TV ) (21.6.20/TV)
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Thor: Ragnarok (2017)
( 14.11.17/Cinema city/ Sčítání lidu:24 ) ( 10.3.18/TV ) ( 31.3.18/TV ) ( 10.4.18/TV ) ( 2xTV ) ( 22.9.18/TV )
Matrix (1999)
Po několikátém shlédnutím a ani už nevím kterém, je to stále nadčasová záležitost, ale trochu tou zhýčkaností dnešní doby už nejsem zrovna nadšen efekty, ale to by nejspíše tomuto filmu možná i uškodilo.Keanu Reeves byl pro tuto roli stvořen, sice nevím, jestli je jen cool nebo tak skvělý herec, ale nedokážu si na jeho místě představit někoho jiného. Je to prostě jeden z těch filmů co si můžu pouštět pořád, některé filmy zaujmou jen na první shlédnutí, ale kvalita tohoto filmu pořád zůstává. ( 16.1.13/PC ) ( 2.3.18/TV )
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
(...)( 23.11.13/MAC)
Hledá se Nemo (2003)
Proč psát komentář k filmu který viděl každý a kdo ne tak ten asi doma nemá televizi ? Jen z principu , ale kdybych chtěl na tomhle filmu něco opravdu pochválit tak to je český dabing který je opravdu mimořádný nic víc dodávat nebudu jak jsem už řekl vždyt to viděl už každý ( 14.5.13/MAC )