Oblíbené filmy (10)
Melancholie (2011)
Trier je svými depresivními žánry pověstný.. Antikrist byl na mě až moc silný šálek kávy, ale přesto jsem žasl nad precizním obrazem.. A u Melancholie tomu nebylo jinak, navíc herecké výkony obou sester mi vzali dech. Nic tak dokonalého jsem v životě neviděl, proto dávám plný počet. Je to skvost!
Moulin Rouge (2001)
Ostrov (2005)
Volver (2006)
Precious (2009)
Mamma Mia! (2008)
Skvělý písničky!