Poslední recenze (5)
Pohádka pohádek (2015)
no ... co dodat ... "až na ten konec no" ... ;-)
Než jsem tě poznala (2016)
Moc pěkná romantika, která člověka veme za srdce. Osobně to je za 4/5 a další hvězdu jsem dal za osobní spjatí s problematikou a utrženou slzu:)
Trash Fire (2016)
Osobně to je takovej pomalej filmek jako Příchozí, akorát pro mne to mělo prostě ten jakýsi "boom", který člověk nečeká ... za mně super večerní film s takovým pozvolným spádem a pěknou tečkou na konci ...