Recenze (48)
Batman začíná (2005)
Na tento film jsem se podíval jen kvůli Christianu Baleovi a to i přesto, že sem Batmanovi nikdy nehověl. A závěr? Naprosto úžasný film. Při matném sledování jiných verzí v televizi se mi Batman zdál jako hrozná nuda, ale Christopher Nolan z toho dokázala udělat super podívanou na kterou se jistě ještě několikrát podívám. Hodně se mi líbí soundtrack k filmu, samozřejmě herecké obsazení a nesmím zapomenou pozitivně ohodnotit kvalitní kulisy, když jsem zjistil, že skoro celé město bylo postaveno v hangáru...
Iron Man (2008)
Na Iron Mana jsem se podíval jen z nudy a při závěrečných titulkách jsem si nadal, že jsem se na to nepodíval dřív. Opravdu skvělý film, skvělé obsazení, skvělé kostýmy... Prostě celé super!
Černobílý svět (2011)
Jedním slovem: Úžasné...
Apollo 18 (2011)
Líbilo se mi zpracování filmu a zklamalo mě, že mi bylo jasné o co půjde, ještě než jsem se začal dívat. Navíc nemusím filmy s mimozemskou tématikou.
Futurama (1999) (seriál)
Futurama mě ohromně baví. Díky odehrávání v budoucnosti si tvůrci můžou vymyslet opravdu cokoli a tak vzniká dost dobrých vtipů a zároveň zakomponování hlav z dnešní doby k tomu přidává trochu na všednosti. Opravdu super seriál.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Simpsonovi. Co dodat? Snad jen, že osobně neznám nikoho, kdo by je nezbožňoval...
Drive (2011)
Drive mě opravdu a upřímně nudil. Po zhlédnutí úvodního ujíždění se mi film zamlouval. Ačkoli byla tato scéna dobrá, následoval hlavní děj, který mě už nenadchnul. Nejvíce mi vadily zbytečně protáhnuté scény o zírání hlavního hrdiny a málo slov.
Panic Button (2011)
Zajímavý film i nápad o úniku osobních informací sdílených na soc. stránkách a internetu. Líbilo se mi i neokoukané herecké obsazení a jednoduchá výprava.