Recenze (416)
Yellowjackets (2021) (seriál)
Fajn, ale po první serii to mohlo byt lepsi. Hra na tajemno bez nejakych zasadnich odhalenich hodne smrdi Lostem. Ale nenudil jsem se a potencial je jasny. Predstava tvurcu o peti seriich je pri tomhle pojeti dost desiva, ale treba se trosku chytnou za nos a pritlaci ve vypraveni na pilu.
Poltergeist (1982)
Mrzí mě, že to není v záložce spolu s hororem i komedií, protože narážek a vtipných, až parodických momentů je tam spousta. A ano, jde o horror podle Spielberga, který je z toho cítit na sto honů a ještě je to pG13. Nic z toho není mínus, ale naopak velké plus. I když to dnešní publiku ocení mnohem hůře.
Holky z vejšky - Frat Problems (2022) (epizoda)
První dva díly druhé sezóny se na tu první dost nechytají. Snad se to zlepší.
Holky z vejšky (2021) (seriál)
4 hvězdy za první sérii (i když má výkyvy). Teď zhlédnuty první dva díly druhé série a hodně to spadlo. Dám tomu ještě šanci, ale je dost možné, že druhou sezónu nedoukám. Škoda.
Weird: The Al Yankovic Story (2022)
Skvělej rozjezd s velkou kadencí i tempem a přijde Madonna a celý to (až na jednu výjimku) docela spadne a už se to nezvedne do titulků. Velká škoda. Ale neodrazuju, třeba to někomu sedne o trochu líp.
Pomsta na druhou (2022)
Čekal jsem (od tak trochu parodie žánru) o dost víc nadhledu, ale jinak v pohodě, bohužel fakt spíš jednohubka.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Mimo (2022) (epizoda)
Za mě trochu moc Requiem za sen (kamera i trochu zápletka) a jo, kratší to mohly být. Na druhou stranu kecy o nejhorším díle Kuriozit nebo svalovaní mindráků na ženské vedení je dost mimo. Starr i Micucci jsou super a motiv toho, že jde někdo takhle přes "mrtvoly" kvůli vlastním nedostatkům a nízkému sebevědomí je hororový až až.
Na západní frontě klid (2022)
Měl jsem štěstí to vidět na velkém plátně a možná, co je ještě o trochu důležitější - s velkým zvukem. Není to bez chyb, ale existuje důvod, proč je je předloha povinnou četbou a film tuhle ideu následuje hodně efektivně taky a je jedno, jak moc se vlastně drží předlohy nebo ne. Výsledek je stejný. Resp. stejně dobrý. P.S.: to, že akce není tak brutální, jak by někteří čekali (včetně mě) je ve výsledku plus a jasný záměr. Bylo by toho moc a zbytečně by to imho vlastně rušilo poselství filmu.
Rosaline (2022)
Dostal jsem přesně, co jsem po trailerech čekal a to je dobře.Mohlo to klidně i víc zatlačit na pilu a trochu si pohrát s tempem, ale to bych možná řešil zbytečně moc. Úsměv celej film, protože proč ne.
Půlnoční klub (2022) (seriál)
Přirovnávaní k Haunting nebo vlastně čehokoliv, co zatím Flannagan udělal je mimo. Nejblíž je to možná Midnight Mass, ale psíš dramaturgií, než náladou. Mě tenhle výlet bavil dost, jistá odlhčenčenost, která podle ohlasů odpovídá předloze je za mě úplně v pořádku. Mike zatím rozhodně vedle nešlápnul (to spíš právě minule jsem měl trochu pochybnosti). Pořád dobrý, těším se na další z Flaneverse :D (to já ne, to Netflix)