Recenze (155)
U Zlaté rukavice (2019)
Film, který předčil mé představy o lidském dně. Bravurní herecké výkony, scéna vymazlená do nejmenších detailů, dokonalé kostýmy. Chtěla bych se podívat ještě jednou, abych si prohlédla více detailů, ale už to psychicky neunesu. Musím tomu hnusu dát prostě plný počet i když je to fakt ujetý. .
Hodně štěstí, pane Veliký (2022)
Mám ráda konverzačky, Emmu Thompson a jsem stejná věková skupina. Bavila jsem se, má to i myšlenku a je to strašně milý film. Ta poslední hvězdička je za odvahu, klobouk dolů Emmo.
Klaunka (2023) (TV film)
Děkuji Olze Sommerové za představení Jitky Molavcové v celé šíři její osobnosti a děkuji Jitce Molavcové za to jaká je. Smekám 🎩.
C'mon C'mon (2021)
V tomhle filmu je pár zatraceně dobrých myšlenek a skvělý civilní herectví J. Phoenixe. Myslím, že na zhlédnutí musí být člověk v tom správným rozpoložení.Já ubírám * za to přechytračelý dítě , ale možná jsem nespravedlivá a je to můj problém.
Kafarnaum (2018)
Bylo to téměř nesnesitelné. Jsem otřesená, smutná a už nikdy nic podobného nechci vidět. Důležitý film. Člověk si uvědomí jaké má štěstí, že je Evropan a že se nenarodil do takovéhle rodiny. Nevzdělanost, bída a lhostejnost je doslova smrtelná kombinace. Zain o tom něco ví.
Malcolm a Marie (2021)
Dalo by se říct, že je to průměrné divadelní představení na plátně, ale pro mě úžasný,vizuální zážitek.
Narušitel systému (2019)
Takový Mami ! číslo dvě a taky dobrý. Sledováno se zatajeným dechem a očekáváním katastrofy celý film.
Staříci (2019)
Úžasně zahrané.
Pohřbené dítě (2016) (divadelní záznam)
Vynikající Ed Harris.
Manželská historie (2019)
9/10 vztahy jsou prostě vážná věc a tohle je krásnej, vážnej film