Recenze (28)
Expendables: Postradatelní (2010)
Roční produkce Kuvajtské ropy + Vyschlí akční hrdinové, kterým už nezůstalo mnoho místa na vpíchnutí steroidů = Smutná, nudná story, jedna hvězda fakt ze soucitu.
Cizinec (2010)
Po scéně, kdy Depp běhá po Benátských střechách jsem musel odejit. Tragedie. I herecke vykony. Kino: Cinestar Bratislava
Sbohem, baby (2007)
Až se nechce věřit, že tohle režíroval Affleck. Opravdu síla.
Fighter (2010)
Bale paradní.
Minority Report (2002)
Dvanáct opic je samozřejmě lepší, ale Tom Cruise má něco dosebe.
Králova řeč (2010)
Colin Firth je přímo vynikající, už dlouho jsem si nevychutnal tak dokonale vyvážený film. A kdo z Vás při závěrečném projevu králi "napovídal" přes plátno?
Olověná vesta (1987)
M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E , fakt chytlavý ty vojenský pochodovky. Fakt žrádlo, hlavně ten výcvikovej tábor. A Kubrick se nezapře.
V Bruggách (2008)
Ten konec mě nasral.
Requiem za sen (2000)
Miluju Jennifer Connelly.
Iron Maiden: Flight 666 (2009)
Metlíky fakt nerad.