Poslední recenze (8)
Lucy (2014)
Je to "pakárna". Pakárna na které jsem byla 2x a šla bych ještě znova a znova a znova. Byl to pro mě zážitek.
Benny a Joon (1993)
Nemám co vytknout. Hodný a upřimný film, který si na nic nehraje. Maličký opravdový snímek si mnohdy zaslouží větší počet hvězdiček, než bravurně natočený film, kterému ale chybí duše. Benny a Joon mě zahřál u srdce a ráda se k němu budu vracet, aby mě zase zahřál, pohladil a rozesmál.
Rozdvojená duše (1945)
Na tak věhlasná jména hodně chabý výsledek. Snímek se táhne jako čokoládový toping, aby ke konci měl rychlý spád, jakoby tvůrce film přestal bavit a chtěli se jej rychle zbavit. Ingrid a Gregory se propůjčili komicky a naivně vykresleným postavičkám, které se hodí spíše do nějaké pohádky o princezně a zakletém žabákovi. Jako romantický film, proč ne... Celkově na mě Spellbound působí nějak nedotaženě.... jako geniálně sestavená kostra, jejíž každý díl funguje dokonale, ale na tuto kostru se naplácali zbytečnosti, kýčovitosti a klišé, které funkčnost kostry zacela pohltili. Například krásně napínavá scéna s Gregorym, který schází ze schodů s břitvou v ruce , je v následující minutě zcela nesmyslně ukončena a nikdy se nedovíme, co Gregory s břitvou plánoval. V tuhle chvíli jsem pochopila, že Spellbound je sešit horkou jehlou a pravděpodoně jde jen o fascinaci duševními poruchami a sny, přičemž se nikdo nenamáhal nahlédnout do této problematiky hlouběji a pečlivě ji prostudovat. Kromě Dalího, samozřejmě.Krásný výklad snu pod jeho taktovkou je jediným klenotem v jinak průměrném filmu, jakých existují mraky.