Recenze (160)
Mulholland Drive (2001)
Mno, děj je popsanej v obsahu, já bych jen dodal, že je to fakt nuda se slepičkou a husičkou, s několika málo super psycho vstupama a celkem fajn finále.
The Wire - Špína Baltimoru (2002) (seriál)
"I got my shotgun you got your briefcase, same thing man"
Nevědomí (2013)
Dobrý! Všichni scénaristo-stěžovatelé by si měli propláchnout hlavu. Scénář je skvělej!! Potíž je v minimalismu a ve stopáži. Býval by to mohl být velmi kvalitní seriál...
Království nebeské (2005)
Director's cut je bezchybnatý!
Robin Hood (2010)
No, to je ale demence! Ridley, neber to, nebo zase začni!
Útěk ze Sibiře (2010)
Vše je takové, jak má být. NIkde nic nechybí a přesto mám takový neurčitý pocit, že ano. No tom nic nesejde, akorát tu pátou nedám, koho to zajímá?! Nebýt onoho pocitu, je to za plnej! Odvaha, naděje, příroda krásná a zároveň krutá ve své kráse, jeden irský Rus, kterého může většina ruských herců závidět a Ed Harris! Ed a jeho otcovské pouto k dceři neštěstí. Měl jsem z The Way Back podobný pocit jako z The Road a to především v tempu, které je hodně pomalé, ale ne nudné(!), naopak, mě to tak prostě baví. Inu, ANO!
Nikdykde (1996) (seriál)
Četl jsem knihu, četl jem komiks, viděl jsem seriál. *****,****,***
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Hodnotím jak hodotím proto, protože film je psycho, kterým nechce být, film je komedií, kterou být nemůže a Cimrmanův nadhled je plně cítit snad jen ve scéně s dynamitem :)
Skyfall (2012)
První "Bondovka", která je opravdu povedená! Sam Mendes (Americká krása) mohl zklamat, mohl téma a styl, na který není zvyklý, zruinovat. Mohl, ale neudělal to! Mendes je hovaďák a Bonda natočil po svém, což bylo nejlepší možné rozhodnutí. Dost dlouho jsem se snímku vyhýbal, ten hype kolem byl na mě moc. Bublina splaskla a nyní jsem moc rád, že jsem si počkal a udělal si tu správnou náladu. Doporučuji! Ps. Nejlepší výstup bondgirl ze všech!!! Krátké a výstižné :)) Pps. Product placement filmu odpouštím
Příběh Alvina Straighta (1999)
Tento žánr "lidských" filmů mám prostě nejradši! Sentiment mi nevadí a Lynche mám rád. Excelentní herectví, tempo života kukuřičných lánů, trefný soundtrack. JE DŮLEŽITÉ NAJÍT SÍLU NA USMÍŘENÍ!