Recenze (160)
Kdo přežije - Cookovy ostrovy (2006) (série)
Nemám rád, když ze mě někdo dělá debila. " Takže holky, teď půjdete touhle stezkou a budete se bavit o tom, koho jako vyřadíte, ty budeš říkat tohle a ty zase tamto, ale hlavně se tvařte přirozeně, ať to vypadá, že to neni nahraný" Rohlíkem se opít nenechám, nicméně chápu, že většina lidu ano.
Souboj seriálů... vy rozhodnete! (2011) (pořad)
Tereza Kostková! PROČ??!!!
Černý den v Black Rock (1955)
Tento snímek definuje pojem atmosféra!
X-Men Origins: Wolverine (2009)
Úvodní sekvence vysála všechnu kvalitu a um ze zbytku filmu a právě ve srovnání s ní je vše, co se odehraje potom, něco jako vyschlé jablko-bez šťávy, s chutí kyselou a nepříjemnou. Wolverina mám rád od dětství a tohle si nezasloužil !
Nezvaný host (2007)
Film o tom co je v životě nejdůležitější-soucit.
Dobrý ročník (2006)
Dobrý ročník je jak dobré víno...k vyjímečnosti mu něco chybí. Jako příjemná kulisa k vaření-ideální.Jako film co obohatí večer o svíčkách-ideální (určitě ho nedokoukáte). Pro jiné příležitosti mi Dobrý ročník připadá chvílemi dost nudný a tuctový.
Katka (2009)
Tak toto je příběh z říše začarovaného kruhu zoufalství, bezmoci a sebedestrukce!! Toto by mělo být povinně promítáno na každé základní i střední škole. Bez cenzury, na "tvrdo" a krutě!!
Akira (1988)
Ty jo, já v podstatě ani nevím o čem to bylo a jak a proč to skončilo tak, jak skončilo. Druhá projekce mě dozajista nemine. Nicméně, co vím je, že Akira má nezaměnitelnou atmosféru, která je bravurně a zcela nenuceně tvořena realističností. Jedna hvězda je určitě za soundtrack, ethno je ve skvělém kontrastu s techno-urbanistickým prostředím. Je možné, že po projekci no.2 a pochopení všech souvislostí, jednu hvězdu navíc ještě přidám.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Ano!! Cimrmani po americku :) Je to jeden z filmů, na který mohu zírat stejně tak často, jako na pěkný kozy!! :)
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Obsazení mi připomíná laciný pornofilm...nemůžu jinak než 2 *