Poslední recenze (23)
Děvínský masakr (2011)
Kvalitní zpracování, kdy autentické záběry a výpovědi se prolínají s hranými pasážemi dávají dokumentu švih a spád. Dílo ovšem sráží nedostatečný odstup (natočen v době, kdy vyšetřování ještě nebylo ukončeno) a také hlubší sonda směřují k odhalení motivu tohoto činu. Například alespoň zmínka o dřívějších "aktivitách" budoucích obětí, které často končily na policejní služebně (viz reportáž tuším z roku 2005) by za to stála. Tři hvězdičky.
Město v ohrožení (2005)
Pohádkově laděná představa jaderné katastrofy na pozadí katastrofy přírodní. Možná nečekáte zázraky, ale výsledek předčí vaše očekávání. Fešná dáma prohánějící se po jaderné eletrárně ve světříku s výstřihem, poloha elektrány, kterou lze zatopit otevřením protipovodňových vrat a konečně finální pohodové zatopení palivových tyčí rožhavených na několik set stupňů vodou bez jediného výbuchu a následku. Science fiction mám rád, ale co je moc, to je moc.
Chobotnice - Série 4 (1989) (série)
Po pietní první řadě, slušné dvojce a výborné trojce přichází velké finále. Strhující tempo, démonický Bruno Cremer alias Espinosa, úlisný, chladný Remo Girone (Tano). Nadprůměrný scénář a dokonalá Morriconeho hudba. A místo happyendu výstřely a spousta slz. Jeden z nejlepších "mafiánských" počinů.