Recenze (27)
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
Hudba od Svobody, nejlepší výkon Josefa Kemra, velmi kvalitní příběh- toto mělo mít nějaké ocenění.
Český slavík Mattoni 2011 (2011) (pořad)
1. hvězda za vítěztví Kabátů , 2. hvězda za Václava Nečkáře a jeho Půlnoční
Holocaust - Odhalené koncentrační tábory (2006)
Dokumentárně velmi dobře zpracované, ale nejsmutnější z celé série 2. světová válka.
Kabát: Banditi di Praga - Turné 2011 (2011) (koncert)
Kdo tam nebyl nepochopí , kdo tam byl tak pochopí proč tohle hodnocení
To byl náš hit (2011) (pořad)
Tak za to , jak Zonyga tak hnusně zkazil Pohodu a za to , že nepostoupila
Muži v práci (1990)
Film se mi líbil a to jsem ho viděl naposled před 10 lety, ale tu závěrečnou rvačku si vybavuji pořád
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Výborný seriál a navíc třeba od dřevorubců a tracků na ledě se liší v tom , že tady se furt něco děje a je zajímavé sledovat co tam vždy přinesou.
Skrytá identita (2006)
Film se povedl na 100%. DiCapria nesnáším a je dobře , že chcípl v tom filmu. Matt byl skvělej, Jack Nicholson předvedl výtečný výkon. Wahlberg ten konec udělal výtečným a Alec Baldwin umí hodně dobře nadávat.
Expozitura (2009) (seriál)
Seriál začal velmi dobře , Kramár jako parchant byl velmi dobrý . Poté Vašut sice byl jako vrah jasnej od začátku , další dva díly o střele a mučení holek mi přišli dost luxusní. Pak se zabil Kanyza , což jsem kvůli reklamám nedokoukal , ale další dva díly byly obrat o 180 stupňů. Poté začaly být díly opravdu akční - a ted navíc v 15 díle se přestalo už vyprávět a navíc dvoce Orava- Kofčín zastřelili Aničku. To znamená válku. A poslední díl byl úplné vyvrcholení dramatu. Měli tam aspoń trochu víc střílet, takhle tam byl akorát zmatek. A le po shlédnutí všech dílů dávám 100% a už mám favorita pro cenu Týtý 2011.
Chobotnice (1984) (seriál)
Vynikající seriál a hlas Jana Kanyzy se ke Cattanimu hodí jako Štěpnička k Segalovi