Recenze (1 407)
Rychle a zběsile 5 (2011)
Tak tohle bylo opravdový nářez!!!Justin Lin mně dost překvapil, že natočil takto dosti luksusní film! Z tuningové show se to mění krvelačnou pořádnou akční palbu - BEZVA! 100%
Pátá rychlost (2002) (seriál)
No na Top Gear to určitě nemá.Chybí tam vtipní moderátoři.Podle mně je to pouze napodobenina Top Gearu.
Černé ovce (2006)
Tak tohle bylo opravdu moc!:-o Sice jsem počítal s tím, že to bude komedie, ale tohle ne to byla parodie a absolutně debilní.Že byly zmutované ovce tak s tím sem počítal a bylo to i dobrý, ale že zmutovali i lidi tak to už bylo opravdu moc.Tak laciný film s tolika procenty.Nechápu co na tom lidi tak nadchlo možná tak ta příroda:-D A to jsem se na to docela i těšil, že se i zasměju, ale vůbec jsem se nezasmál.Nevydržel jsem ani do poloviny filmu a to se u mně stává jen málokdy. Hodnocení tohoto filmu bych dal 17% a ne žádných 57% to je podle mně opravdu přehnané!
Na lince je vrah (2006)
Napínavý od začátku do konce thriller opravdu precizní takových filmu by mohlo být více!
Rychle a zběsile (2001)
Rychle a namakáne káry mladé sexy holky no prostě není co dodat skvěly osvěžující film!
Rychlí a zběsilí (2009)
Místo rychle a zběsile 3 se mně zatím líbili všechny díly a tento asi spolu s jedničkou nejvíce.Nemá to chybu!
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Tento film mně přišel asi nejchabší a levně udělaný zcelé série rychle a zběsile.Moc mně nebavil