Recenze (1 407)
Zrcadla (2008)
Slušný a napínavý horor chvílemi i brutální a lekavý. Skvělé herecké výkony hlavních postav! Dávám 7/10
Piraňa 3DD (2012)
No už dle očekávání, že to natáčí naprosto debilní režisér mě nic nepřekvapilo, že by to bylo aspoň průměrné. Ale čekal jsem spíš, že dám odpádek, ale že to bylo chvílemi aspoň trochu vtipné... Ale s původní piraní 3D (2010) se to nedá vůbec srovnávat...:-( Tam to bylo velkolepě luxusní mejdan na pláži, ve vodě a na lodi a poté luxusní masakr ve vodě :-) Toho jsem se u Piraně 3DD nedočkal. Mejdany nudné, neslané a nemastné... Takže dávám 3/10
Rallye smrti: Peklo na zemi (2012)
Docela nečekaná luxusní podívaná! Po trapné dvojce kdy ten děj měl být spíše v jedničce akorát lépe udělaný. Trojka přijemně překvapila. Sice zde chybějí ty drsné pasti, ale drsný a luxusní závod napříč Afrikou bylo super! Takže dávám 7/10
Big Lebowski (1998)
Perfektní krimi komedie u které jsem se několikrát zasmál, ale na 5* to nedá... Dávám 8/10
Černobylské deníky (2012)
Rozhodně povedený horor s parádním námětem a skvělou atmosférou! Já jsem se bavil... Dávám 65%
Země bez zákona (2012)
Slušně odvedené westernové krimi drama navíc se zajímavým hereckým obsazením. Slušně jsem se bavil! Dávám 8/10
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Velmi luxusní a originální sci-fi akční film! A navíc se skvělým hereckým obsazením Joseph Gordon-Levitt a Bruce Willise. Chvílemi jsem se v tom filmu ztrácel hlavně uprostřed, ale poté to bylo objasněno. Ale určitě chystám co nejdříve ještě druhou projekci pro objasnění malých detailů :-) Zatím dávám 7,5/10
Robot a Frank (2012)
V celku mírně zábavná komedie, ale nic velkolepého. 5/10
Svět přírody - Afrika: Dračí hory (2010) (epizoda)
Nemám slov! Precizní dokument! Dávám 8,5/10
Dobrodružství mezi tučňáky s Nigelem Marvenem (2006) (TV film)
Krásně natočený dokument! Krásy přírody a zvířat! Dokument nemá chybu! Dávám 8/10