Recenze (9)
Nula nula nula - Stesso sangue (2020) (epizoda)
Jeden z nejvic epic koncu :)
Na mušce - You're Mine (2019) (epizoda)
Kdyby Vilannele zůstala s Peelem mohlo by to být lepší a šílenější konec série.
Goyovy přízraky (2006)
bf trbržttttttttttttd
Ztracen v oblacích (2006)
Mě se film líbi. Sice v některých částech byl příliš sentimentální, ale zaujalo mě téma filmu a jeho skromné podání. Nemůžu dát jinak než 4_:-)
Čarodějky (1998) (seriál)
I se samým Voldemortem by dokázaly skoncovat během 40 minut :-D
Obřad (2011)
Očekávala jsem mnohem víc... hudba- průměr ( typické zvuky Itálie, nic vyjímečného), herecké výkony poněkud rozpačité především představitele hlavní role, kterému jeho víru a přesvědčení prostě není možné věřit. Konec očekávaný, jak už to u všech hororů podobného typu bývá. Nakonec můžu říct, trailer nadchl ... ale film ve mě stejné pocity bohužel nevyvolal. Mnohem lepší by bylo zůstat nadšená z traileru a ten film si raději vůbec nepouštět.
Partička (2011) (pořad)
Jejich improvizace je vskutku geniální ... vždycky se u Partičky ze srdce zasměju a obdivuji herce a jejich schopnost lehce a vtipně vytvořit bez přípravy scénky, které mě naprosto baví :) Nechápu kritiku druhých, v tom případě je mi jejich smysl pro humor neznámý .. nebo se jen rádi smějí neštěstí druhých ...
Prostřeno! (2010) (pořad)
Pořad se mi líbí ale rozhodně bych vytkla jednu věc a tou je tzv. šmejdění. Prý nejoblíbenější činnost učastníků, pro mě právě těchto pár minut, kdy se účastníci soutěže prodírají bytem a osobními věcmi soutěžícího mi přijde jako vrchol trapnosti. Co se dá dělat... musí být důvod proč právě tato nevhodná část byla zařazena do pořadu.
Megamysl (2010)
Určitě zajímavá zápletka a celkový náměť filmu, který se vysmívá těm velkolepým animovaným hrdinům ( Úžasňáci aj.). Vtipné momenty se určitě také najdou, vcelku dobrý film ke strávení deštivého odpoledne. V celkovém pohledu ale nijak nevyniká a určitě se zaškatuluje do pozice těch průměrných animovaných filmů.