Recenze (99)
Ex offo (1998) (TV film)
Zajímavá televizní inscenace o obhájci K.H. Franka. Pod hrozbou vyloučení z advokátní komory je donucen hájit říšského protektora. Potýká se jak s vlastním lidským svědomím, tak reakcemi veřejnosti... Výborný herecký výkon Viktora Preisse. Pro zajímavost, hudba: Daniel Landa...
Indiánské léto (1995)
-Kam jdem? -Já nevim... -A proč tam jdem? Já nevim... Nuda, za Brutus 40 %
Amerika (1994)
Kdo pochopí Kafku, je nemocný člověk. Dobré herecké výkony celé Ypsilonky, ale film ke každodennímu šálku kávy to není.
Cesta z města (2000)
Nemůžu se ubránit dojmu, že Tomáš Hanák do filmu prostě nepasuje. Není přirozený, většinu svých rolí přehrává, to se hodí tak na divadlo. Jinak Cesta z města nic moc, 40 % za pěkné barvičky a hudbu.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Já si teda myslim, že to zas tak úplně hrozný není. První film Simony Krainové a také její nejlepší :o)
Kouř (1990)
Podle mého mínění a podle hodnocení ostatních je to poměrně kontroverzní film (co se obliby týče). Hodně alternativní na můj vkus, Arnoštek je ale stejně boží!
Requiem pro panenku (1991)
Jeden z nejdepresivnějších československých filmů, které jsem viděl.
Cena medu (1986)
Hodně depresivní film. I když má dobrý konec, už ho nemusím vidět..
Dva lidi v ZOO (1989)
Jeden z nejslabších filmů Marie Poledňákové, obří nuda...
Přísahám a slibuji (1990) (seriál)
O lékaři, který přežil koncentrační tábor a po válce byl nucen jít vykonávat praxi do Sudet. Začíná v nemocnici s německými kolegy, které čeká odsun do Německa... Ačkoliv v tomto vícedílném filmu hraje hodně herců ze seriálu Nemocnice na kraji města, je to úplně o něčem jiném. Je to mnohem hlubší a podle mě i o dost lepší... Minimálně 80 %