Recenze (99)
Mlčení šunek (1994)
- Motel, co se jmenuje "Hřbitov"? Trošku divný název... - Ne... To je hřbitov, který se jmenuje "Motel"!
Řeka smrti (1989)
Za pozornost stojí Herbert Lom - brazilský policista Ricardo Diaz, který je vlastně víc (nebo míň?) než obyčejný policista... Jedna hvězda za totálně ultimativní konec :-))))
Aféra Concorde (1979)
Po revoluci jsem to snad v televizi už neviděl. Škoda.
Krátká noc skleněných panenek (1971)
Další název: Krátká noc skleněných panenek (Corta notte delle bambole di vetro) Kdo se k tomuto filmu jakýmkoliv způsobem dostal a shlédnul, tak gratuluji. Atmosféra, hudba, výborný herecký výkon Maria Adorfa... pro fajnšmekry. Psycho x horor, připomíná mi tak trošku Inferno (1980).
Inferno (1980)
Horor, který má svoji atmosféru, opravdu hororovou. Temný, zahalený snímek, plný nečekaných scén. Koukněte se na něj v noci sami, nezapomeňte zhasnout a už po pár minutách se začnete opravdu, ale opravdu bát... Film, který si pohrává s lidským podvědomím. Komu se líbil, doporučuji také velice film Krátká noc skleněných panenek (CSFD viz. Catalepsia), který se v dobách hluboké totality natáčel mj. i v Praze.
Rodina (1996)
Celý film jsem si říkal, co to je k čertu za rodinu... Nějak jsem to nemohl pobrat a i když jsem cosi tušil, tak mě závěrečné rozuzlení opravdu odbouralo... Když ponechám stranou zpracování snímku, tak samotný nápad je naprosto geniální (trošku připomíná jeden film s Michaelem Douglasem, jehož název z prozaických důvodů neprozradím). 80 %
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
Jeden z nejlepších českých dabingů (alespoň co se komedie týče). Pane Přeučile, smekám. Barrandov forever!!!!
Bídníci (1998)
Napadá mě srovnání s francouzskou verzí z roku 2000. Líbila se mi osobně více dvojice Depardieu - Malkovich než Neeson - Rush. Anglicko-německá koprodukce z roku 1998 je dobrá, na 75 %, ale Francouzi mají k Hugovi asi přece jen blíže - 80 %. Je ale pravda, že Depardieu a spol. měli skoro 3x více časového prostoru, příběh nebyl tak nuceně osekaný jako v této verzi. Zajímavé je, že se oba počiny "Bídníků" natáčely mj. v ČR, nechtěli tím autoři snad něco naznačit? :-)
Cizinec na útěku (2001)
Velmi slušný thriller, jehož děj je dosti reálný. Závěr filmu už spadá spíše do kategore tarantinovek. Typický holywoodský happy-end chybí, a to je pouze dobře. Tajemný obsah CD, který nechtějí autoři snímku prozradit, se dá pouze odhadovat. Osobně si myslím, že jde o pirátsky pořízenou kopii posledního alba AC/DC... :-D
Sleepwalkers (1992)
Je vidět, že krev Kingovým filmům nesvědčí...