Recenze (175)
Holky na tahu (2012)
Asi nemám kouzelnou vagínu, abych ten film pochopil. Ztracených 80 minut života.
Anna Karenina (2012)
tohle zpracování mi prostě nějak nesedlo...
Blackout (2012) (seriál)
Kvalitní počin od BBC- ale v době mého hodnocení 80% je vážně přestřelené.
Věčný neklid (2012) (TV film)
V rámci televizního rozpočtu bez negativních připomínek. Napínavé, jasné, přehledné, sympatičtí herci...
96 hodin: Odplata (2012)
Kde není dobrý scénář nezachrání ani Liam... Zvuk se šíří rychlostí 1km/s a třicetiletá hraje pannu... ach jo
Můj otec je šílenec (2012)
Klasická Sandlerovka, kde nic není svaté. Za cameo Susan Sarandon a Vanillu Ice, hvězda nahoru. WAZZZZUP!
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Lepší než dvojka a trojka. Jedna z mála sérií, která si drží úroveň. Peter Dinklage a Wanda Sykes nejlepší!!!
Šampioni lakrosu (2012)
Bohužel u spousty scén jsem se musel smát, i když to v tu chvíli nemělo být vtipné. Další sportovní film plný kliše, který nepřichází s žádnou originální myšlenkou a scénář by dokázal napsat 15-ti letý žák a od první minuty víte, jak dopadne. Scénu s potní chýší bych vystřihnul úplně- ta byla doslova hrozná. Ačkoli mívám tendence nadhodnocovat filmy, ke kterým dělám titulky, tady to neudělám.
Sněhurka a lovec (2012)
Charlize je krásná. Kristen pořád neumí hrát. 110 minut ze 130 se nic neděje. Nemůžu dát víc...
TOTÁLní popření (2005)
Nedobře natočené velké téma. Hodnotím pouze kvalitu dokumentu nikoli události v Barmě.