Poslední recenze (30)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Za mě zatím 5* než to uvidím znovu a pořádně se nad tím zamyslím. Ať už jsou JJovi motivy jakékoliv, rozhodl se držet původního tónu ságy a ono to funguje, není to otřepané a i narážky na předchozí díly většinou nepůsobí moc kýčovitě. Ústřední dvojici to perfektně klape a sami by dokázali utáhnout celý film. Ford už je jen taková třešnička na dortu, i když jeho věk už je na něm taky znát. Jediné co mi na filmu trochu vydilo byla neustálá snaha nacpat do každé scény nějakou vtipnou repliku. V první cca hodině filmu už to začíná být otravné, potom už si naštěstí děj vyžaduje trochu vážnější tón.
Interstellar (2014)
Z filmu jsem byla opravdu nadšená a vlastně ani nevím proč. Námět je vlasně klasický, "svět" ve kterém se to odehrává místy dost nesmyslný a hlavní hrdina dost nesympatický. Nejspíš to bude celkovým dojmem, kterým film působí přímo monumentálně. Flim plyne pozvolna a ač řeší dost závažný problém, je celý vnímán jen skrze jednotlivce a jejich postoje k němu. Chvílema má film až nádech sci-fi filmů z 70./80. let - taková ta fascinace vesmírem, neznámem a jeho dobýváním a objevováním. Ale možná jenom neumím přesně vyjádřit pocity, které ve mě film zanechal ;-)
Transcendence (2014)
Film mě bavil, ale velký podíl na tom mělo asi moje velmi nízké očekávání. Jinak je to takové opravdu jednoduché sci-fi, nad kterým by člověk neměl moc přemýšlet, jinak zjistí, jaký je to vlastně nesmysl. A mimochodem, Depp už mě dávno přestal bavit a tímhle si to u mě rozhodně nepolepšil...