Recenze (8)
Vyprávěj (2009) (seriál)
Dle mého názoru, je tento seriál jedním z mála českých seriálů, na který má smysl se koukat. Je vtipný, napínavý, občas i dobrodružný a těším se na každý nový díl. 5* je jasných :)
Dawsonův svět (1998) (seriál)
Na tomto seriálu jsem vyrůstala. Milovala jsem ho a každý týden jsem vždy usedla k televizi a pozorně koukala na osudy Joey a Dawsona. Občas se stále kouknu na nějakou epizodu a připomenu si své dětství.
Srdcová sedma (1998)
To je opravdu skvělý film. Když jsem ho viděla poprvé, bylo hrozně pozdě a byla jsem strašně utahaná, přesto mi děj filmu nedovolil usnout. Vřele doporučuji :)
Pravá blondýnka (2001)
Když jsem byla malá, tak jsem tento film naprosto zbožňovala. Teď už jsem starší a na tento film se dívám s větší rezervou, přesto mě pobaví, potěší a ráda ho občas shlédnu.
Princ a já 2 (2006)
Tento film jsem viděla dříve než "1", a tak jsem si pomyslela: "Ten film je poměrně dobrý." Ale potom jsem shlédla dvojku a došlo mi, jak moc (a to v horším slova smyslu) se od původního dílu liší. Celkem sklamání.
Titanic (1997)
Tento film je jedním z nejlepších filmů, co vůbec vznikly. Opravdový skvost celosvětové knimatografie. Vynikající herecké obsazení, hudba i režie. V dnešní době snad ani není člověk, který neviděl Titanic a to je dobře, protože kromě estetického dojmu tento film i přiblíží události osudné noci. Opravdu nádhera!!!
Princ a já (2004)
Děj tohoto filmu je opravdu jako z pohádky a každá dívka si při něm představí sebe jako princeznu :) Někomu se to může zdá přeslazené, ale myslím si, že tento film si své příznivce našel a ještě najde. Jako klad zároveň počítám i Shakespearovy citáty. "Slunce též nevidí přes clonu mračen." :)
Hříšný tanec 2 (2004)
I přes kritiku, kterou tento film dostal si myslím, že mu právem patří mé uznání. Spojením dokonalé kubánské hudby, tance a tamního šarmu vznikl pro mě dokonalý zážítek.